you're my disease, chapter 32 - dirty

0kommentarer

Jag väntade på att Justin skulle börja klä av mig, men ingenting hände, han bara smekte mig, så jag stannade upp och satte mig upp, fortfarande gränsle över honom.
Jag såg lite retsamt på honom medan jag långsamt drog ner dragkedjan på min kofta, försiktigt och retsamt drog jag av min kofta och la den ifrån mig.
Justins blick var allvarlig, jag tänker göra det den här gången. Jag tänker inte låta han vänta mer.

(Sist dom höll på att ha sex, fick jag en kommentar om mer detaljerat. Och jag har säkert skrivit om detta kapitlet tio gånger, och det känns så fel. Men det får vara bra nu. För er känsligare läsare så ber jag er att hoppa över detta kapitlet då hela kapitlet är sex.)





Jag knöt mitt hår i en slarvig boll på hjässan och la mina händer på Justins mage, försiktigt började jag dra hans dragkedja på hans hood tröja, han fortsatte se allvarligt på mig, men jag såg beundran också. Han satte sig hastigt upp och såg mig länge i ögonen, han tog tag i mina handleder. Stoppade mig. "Kimberly." sa han allvarligt. 

Jag såg lika allvarligt på honom, i den svaga ljuset. Jag var redo, jag ville vara redo. Justin skulle aldrig göra mig illa, och jag ville.

"Jag är redo." sa jag och nickade.

Justins blick vakade över mig en stund sedan, "Är du säker?" sa han och jag nickade. Han släppte mina handleder och sänkte händerna till min midja, försiktigt tog han tag i mig och vi rullade runt så han hamnade över mig.
Han såg mig i ögonen och sänkte sedan sitt ansikte mot mitt, kysste mina läppar ömt, han började kyssa mig allt mer och mer intensivt, mer passionerat. Justins läppar lämnade mina och började kyssa min nacke, och kysste mig över mina nyckelben och ner till min nakna mage.
Han rörde mig mjukt och kärleksfullt, försiktigt. Och det var så skönt, i hela kroppen, i varje liten del. Varje nerv dansade.

"Justin", säger jag och andas ut högt när hans läppar kysser mig alldeles nedanför navel lätt som en smekning, jag fick Justins namn att låta som en bön.

Justin drar sakta av mig min magtröja, och jag häver mig upp lite på armbågarna, han drar handen från min tinning, över min kind, ner över mitt högra bröst, "Du är så vacker..." mumlar han och det dunkar i min kropp. Han lossar sakta upp min BH och drar av mig den, sedan trycker ner mig i sovsäcken mjukt med sin kropp och börjar kyssa mig. Smeker mina armar.
Jag drar av Justins hood tröja, medan båra tungor dansar med varandra, och det gick dåligt med tanke på att Justin tryckte sin kropp mot min, "Justin", mumlar jag och börjar fnissa.
Jag öppnar mina ögon och möter hans stora bländade leende i mörkret, han skrattar lågt och kastar av sig hood tröjan och sedan börjar han fippla med sitt linne, "vänta..." mumlar jag och tar tag i kanten och drar honom närmare mig, medan han ser mig i ögonen och jag ser honom i hans, så drar jag försiktigt upp hans linne, långsamt medan jag vaknar över hans reaktion.
När hans linne är av, drar jag mina fingrar över hans nakna tränade bröstkorg och han ryser under min beröring, han sänker sitt huvud och börjar kyssa mina bröst.
Jag drar mina naglar över hans nakna rygg, kvider till lågt när han trycker sin kropp mot min i en mjuk rörelse, som får min kropp att tråna efter hans.

Mina höfter höjer sig sakta okontrollerat upp från marken och trycker sig mot hans skrev, "Justin..." stönar jag när han nafsar mig över kroppen.

"Mhm?" mumlar han med sina läppar mot min navel.
"Åh Gud..." mumlar jag när han höjer sitt ansikte mot mitt och jag känner hans ståd mot mitt kön.
Vi rullar runt igen, jag hamnar över honom, han ser på mig medan jag drar fingrarna över hans bröstkorg, kysser varenda liten del av honom. Mina läppar smeker hans nyckelben och jag kan inte få nog av honom, hans doft. Han doftar så gott att jag bara vill bita han, så jag särar på läpparna och nafsar tag mjukt vid hans hals, "Kim..." Justins röst är hes, jag har aldrig hört hans röst så här mörk och djup. Det reser sig allt mer och mer på honom där nere och till slut tar han tag i min midja och vi rullar runt igen.

Justin börjar fumla med sitt bälte, och drar av sig byxorna medan våra läppar dansar passionerat. Och när Justins byxor är av börjar han dra ner mina shorts, och dom åker snabbt av, han börjar kyssa mina nyckelben, över magen och ner mot mitt skrev, han suckar tungt och tar tag i mina trosor med sina händer och drar av dom, och ser mig i ögonen, jag ser vädjande på honom, "åh...!" stönar jag av upphetsning när Justin trycker in två fingrar in i mig och jag höjder mina händer till hans nacke och tar tag i hans hår, "Åh Justin!"

"Du är så våt..." mumlar han och kysser mina läppar.

Jag andas fort, tungt och jag kan känna orgasmen komma krypandes djupt inom mig, blodflödet i min kroppar ökar och mitt hjärta dunkar hårt i mitt bröstkorg, "Justin, jag kommer...!" säger jag i anfått jag och drar hårt i hans hår.

"Så ja, gör det, kom igen baby", Justins fingrar rör sig snabbare, och snabbare, mina muskler dras ihop i hela kroppen och i underlivet. Helt plötsligt kan jag inte styra någon kroppsdel eller mitt ansiktsuttryck. Jag ryser och darrar i hela kroppen, det bultar och rycker i kroppen. Jag slutar andas för några sekunder och jag skriker till, "ÅH JUSTIN!" gapar jag och mina muskler slappnar av igen. Jag tar tag i Justins axlar och vi rullar runt, jag hamnar över honom.

Jag drar av honom hans kalsonger och kysser hans nakna bröstkorg, "Kim", stönar han när jag  drar av honom kalsongerna. Jag kastar en snabb blick på hans penis, den är stor, riktigt stor, jag sväljer och tar tag i den, jag börjar röra mina händer i takt upp och ner snabbare och snabbare medan jag ser på Justins ansikte.

Han har slutit ögonen, och biter sig i ena läppen, stönar, vrider och vänder sig under mig, "Snabbare, snabbare Kimberly!" Jag gör som han säger och njuter av att han njuter, "åååh.... mmm... det räcker..." mumlar han.

Jag ler och slutar, han tar tag i mig och vi rullar runt igen, jag vill ha honom, jag har aldrig velat ha sex med någon så mycket som jag vill ha sex med Justin i det här ögonblicket, min kropp skriker efter längtan och Justin kysser mig, våra läppar är hungriga efter varandra. Justin stannar upp och ser på mig, "Kim", säger han hest, hans ögon är hungriga och frestade. Justin skjuter isär mina ben lite grann. Mina höfter vrider och vickar efter hans penis, jag vill ha honom i mig, "Snälla..."

Justin tar tag i mina höfter för att hålla mig stilla, Justin tornar upp över mig med tyngden över sina armbågar så att hans kropp täcker min, "Jag älskar dig..." säger han med sin fortfarande hesa röst som är så sexig, och försiktigt glider han in i mig och stöter djupt in i mig, så djupt så att jag nästan blir förvånad.

Han rör sina höfter i en rytmisk takt, lungt och försiktigt och jag drar mina naglar över hans rygg, hårt så jag nästan blir rädd för att jag ska göra honom illa, men precis när jag tänker dra bort mina händer så stöter han ännu djupare in i mig och min kropp reagerar som förut, han kysser mig överallt och jag älskar denna man, jag älskar denna skapelse, jag älskar han över allt annat och jag vill aldrig, aldrig leva en enda dag utan honom.
Jag ryser, darrar, blodet pumpar i hela min kropp, jag blir orörlig och jag skriker till samtidigt som Justin stönar hårt i mitt öra och vi faller ner i sovsäcken tillsammans.


"Det där var - " mumlade Justin trött över mig efter en stund, "underbart", avslutade jag hans mening.
"Är du okej?" frågar han och sätter sig upp, jag drar täcket omkring mig och ser på honom, "Ja... mer än okej", sa jag och flinar.
Justin skrattar, och sänker sitt huvud snabbt, ger mig en kyss och sedan drar han på sig sina kläder medan jag ser på honom. Denna skapelse måste vara den vackraste Gud någonsin skapat. Och han är bara min.

 
hehe, dirty readers.

Kommentera

Publiceras ej