you're my disease, chapter 33 - morning

1kommentarer

"Är du okej?" frågar han och sätter sig upp, jag drar täcket omkring mig och ser på honom, "Ja... mer än okej", sa jag och flinar.
Justin skrattar, och sänker sitt huvud snabbt, ger mig en kyss och sedan drar han på sig sina kläder medan jag ser på honom. Denna skapelse måste vara den vackraste Gud någonsin skapat. Och han är bara min.



"Varför klär du på dig?" mumlar jag spelar sur, och Justin flinar. "Jag tänkte gå och duscha, vill du med?" Jag nickar ivrigt, "Ja, tack." Han flinar och tar fram sin väska, och drar fram en tshirt och kastar den mot mig, "Dra på dig den här." säger han och jag sätter mig upp. "Nej, den sover jag hellre i", säger jag och sätter mig upp och sträcker mig efter min magtröja jag hade på mig förut. Även om jag inte tittar på Justin så ser jag i ögonvrån hur han spanar in mina nakna bröst. "Kan jag få ett par rena trosor?" säger jag vänligt och pekar mot min väska som är bakom honom.
Justin höjer på ögonbrynen och vänder sig om och stoppar in en hand i min väska och drar fram ett par lila spets trosor, "ååh.. sexigt." 
Jag skrattar och tar dom ifrån honom och lägger dom bredvid Justins tshirt, "Men jag skulle väl klä på dig?" säger Justin när jag drar på mig mina trosor. Jag fortsätter skratta, "En annan gång."

När vi kom tillbaka så la vi oss i sked åvanför sovsäckarna och la ett täcke om oss, Justin la armen om mig och det hjälpte värmen att hålla sig under täcket. Justin berusade mig med sin doft, han lutkade rent, så gott.

"Så Miss Campbell", log han i mitt öra och jag vände mig försiktigt om, så jag kunde så honom i ögonen.
"Ja?" sa jag med ett leende, han flinade och drog undan en slinga från mitt ansikte som rymt från min fläta och la den bakom mitt öra. "Är du nöjd med din utflykt?" sa han lite retsamt.
Jag fnittrade som en skolflicka, och la min hand om hans nacke och drog honom närmare mig, kysste hans mjuka underbara läppar med mina, "Mycket." *kyss* "Väldigt mycket." *kyss* "Med tanke på att jag inte kunde få nog av dig förut..."
Han skrattade och avbröt mina kyssar, "Säger ni det Miss?" sa han och jag rodnade och såg bort från hans ansikte, jag var tvungen att få sagt det.
Justin höjde mitt ansikte med ett finger under min haka, han tvingade mig att möta hans blick i mörkret och han log milt, "Kan du fortfarande inte få nog av mig?"
Fjärilrarna dansade runt i min kropp och jag rodnade som ett fån, han skrattade och kysste mig mjukt och länge sedan viskade han mot mina läppar: "Jag kommer aldrig få nog av dig."



 


Jag vaknade av mig själv på morgonen dagen efter, det var ljus i tältet, jag låg på rygg och Justin låg snett över mig, han snarkade högt och såg ut att sova djupt.
Jag såg på hans vackra ansikte och log för mig själv, "Jag älskar dig..." mumlade jag och drog handen genom hans hår, han reagerade inte.

Jag log lite och räckte mig efter min telefon, och såg på klockan den var halv ett, shit hade vi sovt så länge? I samma stund började Justins telefon spela Kiss Me med Ed Sheeran, jag hoppade till lite när jag insåg att det ringde, Justin började fladdra med ögon locken och nästan flög upp från mig och började fumla efter telefonen medan han kisade med ögonen och jag fnittrade lågt, han tog upp sin Iphone och la telefonen mot örat. Han såg på mig med ett litet leende och la sig ner över mig igen och svarade, "Ja hallå?" mumlade han med en trött röst, "Nu...?" paus, "Jaha, ska jag ha med mig en dejt?" Jag höjde på ögonbrynen och Justin rätade lite på sig och hävade sig på armbågarna så hans ansikte var nära mitt medan han talade i telefon, "Kan jag ta med Kimberly? Bra." Justin sänkte sitt huvud medan jag hörde hur den andra rösten talade i andra luren. Justins läppar mötte mjukt mina och han började kyssa mig länge och passionerat. Han avbröt, "Men jag ringer dig senare, jag vaknade nyss... Okej bra, hejdå." Justin la på och slängde ifrån sig telefonen, "mmm..." mumlade han gillande när hans läppar mötte mina igen, jag log och höjde mina händer till hans hår, hans lena mjuka underbara hår.
justin tvekade mot mina läppar, "Jag hade gärna stannat hela dagen här med dig och kysst varenda liten del av din kropp. Men nu är det så att min flickvän har tagit med mig till detta fina camping läger och det finns en sjö jag vill bada i. Vill denna flickvän med?" sa han och jag nickade, "Gärna, Pojkvän."
Han log, "Bra." Han reste sig upp och sträckte sig, "Och Scooter ringde, det är en gala nästa vecka, vill du med?" sa Justin och jag höjde på ögonbrynen och satte mig upp. Jag på en gala? Med kändisar? Men vad skulle jag göra där? Jag skulle bara se dum ut. 
Justin såg att jag tvekade så han himlade med ögonen, "Kom igen! Justin Biebers nya flickvän måste med! Dom har frågat efter dig!"
Jag tvekade, "Vad är det för någon slags gala?"
Han ryckte på axlarna, "Jag vet faktiskt inte, någon välgörenhets skit antar jag, massa kändisar som dinglar runt och priser delas ut och sådant antar jag." 
Jag log, "Jag går gärna med dig Mr Bieber."
Han flinade, "Bra! Ta på dig dina badkläder nu!"


 förlåt för världens sämsta uppdatering, men har varit sjuk! :( men ni får två delar idag. Gladpåsk.

1 kommentarer

Camilla

01 Apr 2013 14:25

Asså guud!! Dom här senaste kapitlen känns som dom skulle vara skapade av gud! Wow, bästa beskrivningen i förra kapitlet, kanske har en framtid inom det ;) asså att skriva om det haha! :D skit Bra kapitel, och glad påsk på dig med!! :)

Kommentera

Publiceras ej