you're my disease, chapter 34- famous

1kommentarer

Jag tvekade, "Vad är det för någon slags gala?"
Han ryckte på axlarna, "Jag vet faktiskt inte, någon välgörenhets skit antar jag, massa kändisar som dinglar runt och priser delas ut och sådant antar jag." 
Jag log, "Jag går gärna med dig Mr Bieber."
Han flinade, "Bra! Ta på dig dina badkläder nu!"


 

Le Kimberly, bara le. Det kommer att gå bra. Herregud, tänk om jag har nått på tänderna? Ser mitt hår bra ut? Mitt smink då? Ser jag fet ut i klänningen? Shit, nu då? Dom ropar ju på mig, vad ska jag säga? Vad ska jag göra? Jag tänker på Justins tidigare råd, att titta fem sekunder åt varje håll och bara se glad ut och pyta position på hur jag står. Men jag kan inte göra det här mer. Kamerorna bländar mig, alla skriker och ropar efter oss.
Justin slänger en orolig blick på mig och jag möter hans blick snabbt, han sänker lite grann sitt huvud och viskar till mig, "Andas. Och lätta taget om min hand, det börjar göra ont", skrattar han lågt och det får mig att slappna av. Är Justin avslappnad så är jag det.
Justin blinkar mot mig med ena ögat och vänder sitt fantastiskt vackra ansikte mot kamerorna och börjar gå sakta.
Hela stället är omgivet av kändisar. Johnny Depp, Bradley Cooper, Angelina Jolie och Zac Efron har jag sätt på avstånd fram tills nu, det kändes helt sjukt att få se dom bara några meter ifrån dom, och nu skulle jag in på samma gala som dom.

"Ge oss en kyss Justin!" ropade en paparazzi och Justin började flina lite roat, han vände sig mot mig la huvudet på snett, "får jag kyssa dig?"
Jag log och nickade sakta.
Justin flinade medan han sänkte sitt ansikte och mötte mina läppar med sina, jag hade slutit ögonen men jag kunde ändå märka hur blixtrarna från kamerorna kom en efter en, och jag kunde inte hålla mig från att flina som en idiot när Justin rätat på sig och vi gick bort från röda mattorna, Justin fick bråttom när vi kom in i den stora byggnaden, han greppade tag i min hand och började gå snabbt genom en stod korridår och stannade utanför en dörr.
Justin öppnade den och jag såg frågande på honom, "Vad håller du på med?" fnissade jag och Justin tog tag i min hand och drog in mig och jag såg att vi var på en stor toalett, det stod bås mot ena väggen och på andra sidan var det stora speglar och en vit bänk med handfat på rad.
Justin låste toaletten och såg på mig med ett flin, sedan la han händerna om mitt ansikte och sänkte sitt huvud och började kyssa mig, jag besvarade hans kyss villigt och förvånat.

Justins perspektiv:

Jag var galen i denna kvinnan, hela min kropp längtade efter hennes, så jag låste in oss på toaletten där ingen kunde komma in, och började kyssa henne, började strula med henne och hon verkade inte förstå någonting, så jag började sakta gå framåt och tvingade henne att gå baklänges mot bänkarna, när hennes rygg tog i bänkarna så sänkte jag mina händer från hennes rygg till hennes lår, jag tog tag i henne och lyfte upp henne så att hon satt på bänken, sedan så flyttade jag mina händer till hennes rygg och började dra ner dragkedjan på hennes märkesklänning jag köpte till henne för någon dag sedan.
Hon reagerade på det, hon la händerna på min bröstkorg och putte undan mig mjukt, jag slog upp mina ögon och mötte hennes blick som var förvånad, "Justin vad håller du på med?"
Jag log generat och ställde mig nära henne igen och tog hennes händer i mina, "Kom igen,snälla..."
Hon såg nu ännu mer förvånad, "Vill du ha sex med mig här på toaletten!? Justin det är en gala!!" 
Jag flinade, "vad spelar det för roll? Kom igen, jag vill ha dig nu..." sa jag och började kyssa henne, men hon drog sig undan, så jag började kyssa hennes nakna nacke, och nyckelben. 
"Justin", sa hon med en suck.
"Bara lite" *kyss* "det går fort" *kyss* "en snabbis." jag tryckte min kropp närmare hennes och hon verkade överväga tanken so jag drog ner dragkedjan på hennes klänning och drog ner den så hon var naken om överkroppen, fast hon hade på sig sin BH. Jag började kyssa hennes bröst och hon höjde sina händer till mitt hår, och drog medan hon stönade lite lågt.
Jag smekte hennes kropp mjukt och ville älska varenda liten del av henne. "Justin", mumlade hon och fortsatte gräva med sina fingrar i mitt hår. "dra i mitt hår..." mumlade jag lågt mot hennes nacke och sedan höjde jag mina läppar mot hennes och kysste dom passionerat, formade min mun efter hennes medan jag knäppte upp hennes BH. När jag kände hennes bröstvårtor mot mina handflator började det pulsera mellan benen på mig och jag la hennes BH på bänken bredvid oss.
Jag skulle precis dra ner jylfen på mina byxor när hon putte bort mig, och jag såg på henne med förtvivlan. Hon flinade och tog upp sin BH, knäppte fast den och ställde sig upp, drog upp klänningen och vände sig rygg mot mig, "Kan du knäppa?"
Jag såg surt på henne, "Men", började jag och suckade, "jag trodde vi skulle..." hon började skratta och jag drog upp hennes klänning, "Behandla mig med lite respekt gärna, jag har värdighet. Jag tänker inte ha sex med dig på en almän toalett", sa hon och såg på sig själv i spegeln fixade sitt hår och smink sedan vände hon sig mot mig, och log milt, "senare."
Jag log lite för mig själv och såg på mig själv i spegeln en stund och sedan gick vi ut från toaletten.

Kimberlys perspektiv:

Jag och Justin satte oss på våra platser, bredvid mig satt Selena och bredvid henne satt hennes pojkvän som jag inte kände igen - men han var tydligen någon skådis, snett framför mig åt höger satt Taylor swift, bakom mig satt Nicki Minaj, och snett framför mig åt vänster satt Zac Efron och mitt framför mig satt Vanessa Hudgens.
Hela rummet var fullt av kändisar, och här satt jag som var bara vanlig.
Galan började med ett framträdande av Beyonce, hon sjöng hennes låt som hette Love on top, det var inte föränn efter en stund jag märkte med att Justin satt med korsade armar och ett stort flin på ansiktet medan han såg på Beyonce som dansade på scen.
Jag höjde på ögonbrynen, "Vad är det?" frågade jag honom och Justin flinade större, "Hon är så jävla sexig." sa han utan att ens titta på mig.
Jag putade med läpparna och nickade, satte mig lite närmare honom och såg på Beyoce som uppträdde. Jag flyttade sakta min hand från mina knän till Justins lår, jag plaserade handen på insidan av hans lår nära hans skrev och Justin släpte Beyonce med blicken för en sekund och sedan stirrade han tomt framför sig medan han försökte hålla minen.
Jag strök han försiktigt och han var stel under min beröring och såg nervös ut, jag viskade i hans öra, "vill du fortfarande ha mig?" säger jag lågt.
Justin stirrar framför sig, "vad håller du på med? Någon kan se...!" väser han lågt.
Jag ler, "Det är bäcksvart här, ingen ser..." Jag tar ett hårdare tag om hans lår och Justin putter iväg min hand och jag skrattar lågt.
Under hela galan satt han med armarna i kors och såg koncentrerad ut, och när det var hans tur att uppträda så gick han ifrån mig utan att säga ett enda ord, och gav mig inte ens blick. Han måste vara arg på mig. Jag mådde helt plötsligt dåligt, han var arg på mig.
Justin gick upp på scen och jag insåg att det var första gången jag skulle se Justin sjunga live. Introt till As long as you love me började och Justin började dansa på scen medan han sjung tillsammans med sina bakgrundsdansare. Han såg så proffesionelll ut och jag njöt av att se honom på scen, göra det han älskade.


Efter galan så var det efterfest, vi gick ut till våran limosin, vi hoppade in, "Var är alla andra?" mumlade jag när bilen börjat åka.
Justin öppnade det lilla kylskåpte och tog fram en whiskey flaska och hällde upp ett glas till sig, "Alla har gått till efterfesten."
Jag såg oförstått på honom, "Ska inte vi dit?" frågade jag och Justin skakade på huvudet, "Nepp." Jag nickade sakta, "För att du är arg?" frågade jag försiktigt och Justin drack upp det ur sitt glas och la ifrån sig det, sedan såg han på mig en stund, sedan så vände han sig mot chaffören, "Kan du stänga?" 
Chaffören nickade och en svart lucka åkte sakta upp, vi var nu ifred.
Justin såg länge på mig, "Du tror jag är arg?" sa han och han ser allvarlig ut.
Jag nickar försktigt, Justin ler utan glädje, och sedan flyttar han sig närmare mig och lägger sin hand på sätet på min andra sida.
Justins ansikte är nära mitt och jag drunknar i hans ögon, han är så himla snygg. Han kysser mina ögonlock mjukt, "Jag är inte arg..." mumlar han och kysser mitt andra ögonlock, "Jag har bara inte glömt vad du lovade förut på toaletten."
Jag ler inom mig, han vill fortfarande ligga. "Och nu är vi ju ensamma.... Så jag tänker att vi kanske kan ha lite limosin sex", säger han och kysser mina läppar.
Jag besvarar hans kyssar, han särar på mina läppar, och våra tungor möts. Jag flyttar på mig och sätter mig gränsle över honom, trycker min kropp hårt mot hans, och han lägger sina händer mot min rygg och drar ännu en gång ner dragkedjan på min klänning, och drar ner den medan våra läppar viskar till varandra. Och allting runt omkring försvinner, det enda jag kan tänka på, enda jag kan känna är Justin.


1 kommentarer

camilla

04 Apr 2013 07:44

Nee!! Guud vad Bra! Shiittt!! Vad bra!! Omfb!!

Kommentera

Publiceras ej