you're my disease, chapter 35- pregnant

8kommentarer

Jag ler inom mig, han vill fortfarande ligga. "Och nu är vi ju ensamma.... Så jag tänker att vi kanske kan ha lite limosin sex", säger han och kysser mina läppar.
Jag besvarar hans kyssar, han särar på mina läppar, och våra tungor möts. Jag flyttar på mig och sätter mig gränsle över honom, trycker min kropp hårt mot hans, och han lägger sina händer mot min rygg och drar ännu en gång ner dragkedjan på min klänning, och drar ner den medan våra läppar viskar till varandra. Och allting runt omkring försvinner, det enda jag kan tänka på, enda jag kan känna är Justin.



Dagen efter satte jag mig på planet hem till Kanada igen, Justin fick stanna kvar tills imorgon eftersom han hade jobb att göra, jag började undra vart hans semester egentligen var? Jag tycker han jobbade mycket nu, och han ska egentligen börja jobba på hösten när skolan börjar för mig.
Pappa hämtade upp mig på flygplatsen tillsammans med min lilla syster, vi åkte hem direkt och under vägen pratade vi om pappas födelsedag som var över morgon.

"Du fyller ju 45! Du måste fira det stort!" sa jag.
Olivia nickade i baksätet, "definitivt! Vi kan ju bjuda hem alla släcktningar, och Sophie!" sa Olivia och såg på pappa, sedan vände hon sig mot mig, "du kan väl prata med Justin? Han kan väl komma?"
Jag nickade, "visst, han kommer ändå hem imorgon", sa jag och såg på pappa, "om det går bra för dig?" sa jag och pappa nickade, "absolut, varför inte? Han är en riktigt trevlig grabb!" 
Jag log och pappa satte på radion, vilken tajming. Justin Biebers nya hit Boyfriend. "Men när man talar om trollen!" fnissar Olivia i baksätet.
"Är detta han?" säger pappa medan han höjer, Olivia börjar sjunga med och jag skrattar. Något de inte visste var att Justin hade skrivit denna låten till mig, jag kom att tänka på den dära kvällen då han stod på min balkgång och sjung den. Jag satt och log som ett fån hela vägen hem.

På kvällen la jag mig i min säng och drog fram min dator, jag gick in på internet. Min facebook var full av händelser, jag hade 95 likes, och 67 nya inlägg i min tidslinje. Jag hade även 145 nya medelande och 1345 nya vän förfrågningar. Alla gillningar, inlägg i min tidslinje och medelande var från människor jag hade på facebook, tur att min facebook visades som privat, annars hade det väl varit värre.
 Jag kryssade ner facebook och gick in på en skvallerhemsida och såg att jag och Justin var på första sidan, det var en bild på mig och Justin från galan igår. På bilden kysser Justin mig.
Jag läser igen texten och det var inget som var falskt, så jag stänger ner min dator och tar fram min mobil, smsar Justin, godnatt babe. älskar dig föralltid.

Han svarar snabbt, Älskar dig fram till månen och tillbaka flera gånger, sov gott hjärtat.
Jag skriver snabbt tillbaka, vad ska du hitta på?
Han svarar lika snabbt, Jag ska ut med lil twist, sov nu hjärtat, Älskar dig.


Jag vaknade mitt i natten och kände mig aldeless kallsvettig, hela min säng var blöt. Jag hade en märklig smak i munnen som påminde mig om metall.
Jag reste mig snabbt upp ur sängen och allt blev snurrigt, och sedan kände jag hur maten var påväg upp. Jag sprang bort till badrummet snabbt och slängde mig över toallet stolen, och det kändes som jag spydde upp hela mitt liv.
När jag var klar spolade jag och la mig ner mot det iskalla kakel golvet, yippie, kräksjuka är precis det jag behöver just nu. Visste att jag borde varit mer försiktig med vad jag stoppar in i mig! Måste vara något dåligt jag åt till frukost imorse i Los Angeles, Justin låg säkert han med och spydde. Sedan kände jag spyan i halsen igen, jag slängde mig över toaletten ännu en gång och spydde, hostade och försökte hitta andan.
 
"Kimmy?" hörde jag Olivia vid dörren säga, hon fick mig att rycka till lite.
Jag spolade och reste mig upp, "mm?" mumlade jag och tvättade mig i munnen med tandborsten, sedan började jag badda min panna.
"Vad är det med dig?" mumlade hon.
Jag ryckte på axlarna, "Jag tror jag fått matförgiftning eller något... jag mår så himla dåligt..." mumlade jag.
Olivia följde med mig till mitt rum, "ska jag hämta vatten?" sa hon och jag nickade.
Hon försvann ut ur mitt rum och jag la mig ner i min fuktiga säng, jag frös så himla mycket. Jag drog täcket tätare om mig. 
Olivia kom in genom dörren igen och gav mig glaset, jag tog flera klunkar innan jag la ner det på nattduksbordet.
Mamma stack in huvudet genom dörren, "varför är ni vakna fyra på natten?" väste hon lågt.
Olivia hann svara innan, "Kimberly är sjuk eller matförgiftad... Fast jag tror det är mensvärk, du vet ju hur känslig hon brukar vara..." sa hon och himlade med ögonen och jag hajjade till, min mens!

Mamma nickade, "Gå och lägg dig Olivia, jag hjälper till här." 
Olivia nickade, "okej, godnatt", sa hon och försvann bort till sitt rum.
Mamma såg på det tomma glaset, "ska jag hämta mer vatten?"
Jag nickade stumt och mamma försvan med glaset hon med, och jag låg tyst i min säng, min mens är fyra veckor. Jag kan inte vara gravid. Jag måste vara gravid! Jag och Justin använde aldrig kondom, och jag tar inte P piller! Hur kunde jag vara så dum!?
Paniken grep tag i mig och jag la händerna på min mage och tårarna började rinna ner för mina kinder, "nej.." mumlade jag, det växte ett barn inom mig, herregud. Nej, nej, nej, nej, nej, nej!!!!

Mamma kom in i rummet med glaset, "hjärtat varför gråter du?" sa mamma skärrat och la ifrån sig glaset, satte sig ner bredvid mig i sängen och smekte mig över kinden, "det är bara en liten matförgiftning antar ja!"
Jag skakade på huvudet medan tårarna började forsa ner för mina kinder, "mamma jag är gravid!"
 

Mamma spärrade upp ögonen, "Kimberly! Med Justin!?"
Jag satte mig hastigt upp medan tårarna fortsatte rinna, det snurrade till men jag kom upp på ben, "Vad fan tror du!? KLART DET ÄR HAN! fan fan fan fan fan fan!" jag skakade på huvudet och prssade mina händer mot mitt ansikte medan jag gick fram och tillbaka i rummet.
Mamma reste sig upp, tog tag i mig och drog mig in i sin famn, "sh.." mumlade hon medan mina tårar fortsatte rinna.
"Det kan inte vara sant!" sa jag genom tårarna.
Mamma kramade mig hårdare, "Har vi inte gått igenom med dig tusen gånger att du måste skydda dig! Det är du som måste tänka på det, eftersom det är du som råkar ut för det! inte Justin!" 
Jag skakade på huvudet, "det kan inte vara sant! Jag vill inte!" tårarna fortsatte rinna och jag kunde inte få stopp på dom.
Mamma kysste min panna, "vi får fixa det imorrn... Hur mycket din mens försenad?"
Jag började räkna veckorna, "typ fyra", sa jag och nickade, "herregud hur kunde jag missa det!?"
"Vi fixar det imorgon..." mumlade mamma, "och du måste prata med Justin."
Jag måste berätta för honom, tänk om han lämnar mig?
Jag måste berätta för pappa! "pappa..." mumlade jag lågt och mamma suckade, "han kommer förstå..."
jag skakade på huvudet, "det kommer han inte alls...!"
"jo.. du måste berätta för honom, han har rätt att veta."
"jag vet..." mumlade jag.
"Seså, gå och lägg dig så fixar vi det imorgon." 
 
Jag la mig sedan ner i sängen och kunde inte sova, jag kunde inte sommna, jag låg i fosterställning och frös. Det enda jag kunde tänka på är att jag var gravid, hur kunde jag vara så oansvarslös? Hur kunde jag inte tänka på att använda kondom! Hur kunde jag missa det?
 Jag vet inte hur länge jag låg i min säng, jag halv sov hela tiden, och vid klockan 10 på morgonen kom mamma in med frukost, men jag hade tappat matlusten.
Vid klockan tolv så knackade det på min dörr, jag vände lite på huvudet för att se vem det var, och där stod mitt mirakel, som antagligen skulle lämna mig.

"Hej babe", sa Justin med ett leende och satte sig ner vid min säng, "varför ligger du här och degar? Upp och hoppa!" sa han och skrattade och petade till mig mjukt vid revbenen. I vanliga fall hade jag reagerat, men det gjorde jag inte.
"Vad är det som är fel?" sa Justin oroligt och strök mig över pannan, "du känns varm, har du feber?"
Jag skakade på huvudet och tog hans hand i min och kysste den länge, "jag älskar dig..." viskade jag mot hans knogar, "men vi har gjort ett stort misstag."
Justin stelnade till, och hans ögon blev oroliga, "vad menar du?"
Jag suckade, hann inte svara innan han fortsatte, "är det något som har hänt? Handlar det om paparatzin?"
Jag skakade på huvudet och tårarna började rinna ner för mina kinder och jag samlade mord för att säga orden, "Jag... Jag tror jag är gravid..." mumlade jag och gömde ansiktet i kudden.
Justin var tyst länge, jag vågade inte se upp på honom, men efter något som kändes som en evighet så tittade jag upp på honom med gråten i min hals, han stirrade tomt framför sig.
"Snälla säg något!" gråter jag.
Justin vänder sitt ansikte mot mitt snabbt, och han höjer sin hand mot min kind, kupar om den och lutar sig över mig, han torkar mina tårar och kysser mina ögonlock, "shh, baby. Gråt inte..." mumlar han och sedan lägger han sig ner bredvid mig, och kramar om mig, "baby jag älskar dig. Kom igen, det kommer bli bra." viskar han lågt.
Jag skakar på huvudet, "jag är gravid Justin, jag är fucking gravid!" grinar jag.
Han kramar om mig hårdare, "det.. det kanske inte stämmer, har du testat dig?"
jag skakar på huvudet, "min mens är sen fyra veckor typ..."
"Jag ringer min läkare på en gång, så får han kolla."
jag skakar på huvudet, "jag vill inte att din läkare kollar mig!" grinar jag.
Justin suckar frustrerat, "Men vad fan spelar det för roll?" säger han och sätter sig upp.
Jag gör detsamma och ställer mig sedan upp, "Jag vill till ungdomsmottagningen." säger jag och går bort till min garderobe. Jag slänger ut en blick genom fönstret, det regnar.
Jag drar på mig ett par varmare kläder och sedan så vänder jag mig till Justin. Han ser på mig med stora ögon, "Alla vet vem du är, jag vill inte att detta kommer ut till tidningarna", säger Justin med en arg rust och reser sig upp, han ser frustrerat på mig.
Jag höjer på ögonbrynen, "Skojar du? Och jag vill inte vara gravid!!!" gapade jag och Justin suckar av frustration, "Vet du vad som händer om detta kommer ut i tidningen? Jag får så himla mycket skit!"
"Det skiter jag fullständigt i!" Jag var förvånad över att jag höjde rösten till Justin, det hade jag aldrig gjort. "Jag skiter i om du får allt skit i hela världen! Jag skiter i allting, JAG VILL INTE VARA GRAVID!!!" gapade jag.
Justin såg förbannad ut, "Aha!? Men synd för dig! varför tar du inte p piller eller något???"
"MEN VAD HAR DET MED SAKEN ATT GÖRA! det är din uppgift också att vi ska skydda oss! du kunde tagit med en kondom!!" gapade jag och gick fram till Justin och putte till han i bröstet, "Vill du få mig gravid!?"
"Är det vad du tror!? Och vill du att jag ska gå runt med kondomer när du gått runt och sagt att du inte vill ha sex!?"
"jag har inte vågat ha det!"
"Bara för att du hade sex med något psyko förr behöver det inte betyda att jag är helt vrickad!!!! Du låter andra ligga med dig men inte mig!!!"

8 kommentarer

camilla

07 Apr 2013 08:52

Shit vilket bra kapitel...neee!! Asså jag står inte ut!! Snälla! Omb...jag är hyper! Snälla säg att det kommer ett kapitel snart! :)

Anonym

07 Apr 2013 13:20

MEEEER

camilla

11 Apr 2013 14:54

Kommer det ett snart? C:

Nicole

11 Apr 2013 21:01

Gaaaah vad bra!! Shit jag är helt hyper! ;)

anonymus

11 Apr 2013 23:03

verkligen hur bra som helst, fast uppdateringen känns lite väl seg.. :(

Therese

12 Apr 2013 18:39

DRAMA på G! grymmmmmmmmmt! :D

Your Design

22 Jun 2013 15:03

Sugen på en ny design? Kolla in på Yourdesiign.blogg.se och se om du är intresserad.Inga pengar behövs!

Anonym

06 Oct 2013 18:46

Hallå där! Är du ett fan av Demi Lovato? Isåfall kanske du skulle gilla min nystartade sida om henne, jag uppdatera varje dag med nya bilder och med massor av information! Du hittar den på: http://demilovatosweden.webblogg.se/ Hoppas du gillar den, lämna gärna en kommentar :) Kram!

Kommentera

Publiceras ej