you're my disease, chapter 20 - something you didn't know.

5kommentarer

Trots mitt skratt så kände jag ett hugg inom mig när jag såg honom ligga på gräsmattan utsträckt och jag insåg inte hur mycket jag ville ha honom.
Jag rodnade, tittade bort, "ska vi gå?" sa jag och han reste sig upp slutligen och jag skämdes, det går för fort fram, tänkte jag.



Efter en lång kväll av en massa dansande med Justin, och mina andra vänner så blev jag otroligt trött tillslut så Justin föreslog att vi skulle gå hem. Klockan var tolv när vi var hemma hos mig igen, vi möttes av ett tyst hus, alla sov. Jag gick upp till mitt rum tillsammans med Justin och tanken var att jag skulle byta om sedan skulle vi mysa ner oss i sängen och kolla på någon film.

Jag gick fram till min garderob och tog fram ett par shorts och en tshirt, "Ehm... känn dig som hemma antar jag medan jag duschar.", sa jag till Justin som satt sig ner i min säng, han nickade.
 
Han log, och jag log lite nervöst mot honom och harklade mig, jag behövde hjälp med att få upp klänningen, men jag skämdes för att fråga, det känns så 'kom och ta mig.'

"Jag behöver hjälp med att få av mig klänningen", mumlade jag och drog av mig hårspännena, Justin såg på mig med stora ögon, "Absolut", sa han och flög upp ur sängen.
Han ställde sig framför mig, och jag rodnade, vände mig om och hans varma händer snuddade vid min nakna rygg när han knäppte upp, "det är som BH band..." mumlade han och jag kände hur klänningen lossade, "vänta det är en till.." mumlade han, och försiktigt smekte hans finger min rygg medan han drog ner fingret till nästa, "Jasså? Det vet du alltså, brukar du ofta öppna BH band?" mumlade jag och jag kände Justins andetag mot nacken, "kanske.." sa han.
Hjärtat dunkade hårt i mitt bröst, helt plötsligt stod jag och Justin i ett elektriskt fält, hans andetag mot min nacke brände nästan hål genom mig.
 Han höjde sin hand och putte undan mitt hår försiktigt och la det på den vänstra sidan av min hals, försiktigt kysste han den högra sidan av min nakna nacke, jag slöt ögonen, höjde min hand och la handen i hans hår, drog honom närmare mig, han började kyssa mina nyckelben, "Justin..." mumlade jag, som ett stopord, men jag blev besviken på min röst, den lät trånande, "ja?" mumlade han och drog sina läppar upp mot mitt öra och han anades ut, något inom mig öppnades och jag kände ett pirr från halsen ner till underlivet.
Jag ville säga, kyss mig, jag ville så gärna bara känna hans heta kropp mot min, men jag kunde inte, Justin la sina händer på mina höfter och drog näsan över min rygg, jag klarar det inte.

"Sluta." sa jag och Justin släppte mig med en gång.
"Förlåt..." sa han och jag vände mig om medans jag höll upp klänningen över brösten, "Jag... jag bara", sa han och kliade sig i nacken, "Jag kan bara inte låta bli..." mumlade han.
Jag såg ner i marken, "jag kan inte." sa jag och såg försiktigt på honom, 
Han såg oförstått på mig en stund men nickade sedan, "jag förstår." sa han.
Jag skakade på huvudet, "Nej, Nej det gör du inte", sa jag och suckade.
Justin höjde på ena ögonbrynet, "Du... vill ta det långtsamt, jag förstår", sa han och log.
Jag skakade på huvudet, "Det finns en sak... som jag inte riktigt berättat för dig", mumlade jag och såg honom i ögonen länge, han såg oförstående på mig.
"Det... Det är ingen som vet", sa jag kort och Justin började se orolig ut, "Du behöver inte berätta om du känner dig obekväm med det.." sa han och jag slöt ögonen, "kan jag bara duscha innan?"
Han nickade, "självklart."

Jag log, tog med mig mina kläder till badrummet och låste dörren efter mig, jag drog av mig klänningen, satte mig ner på det kalla golvet, jag skulle aldrig sagt något, jag skulle bara varit tyst, Justin skulle tycka att jag var äcklig,  han skulle aldrig vilja ha något med mig att göra, han skulle antagligen lämmna mig.
Jag la händerna i ansiktet, anades ut, "var inte en sådan kycklig." sa jag till mig själv, reste mig upp och tog mig en dusch.



Justins perspektiv:
 

Jag såg mig runt i Kimberlys rum, det var mysigt, hon hade en stor bokhylla med en massa böcker, jag tog slumpmässigt fram en bok, svindlande höjder, "vilken boknörd", log jag för mig själv och la tillbaka den, jag drog av mig kavajen och hängde den på hennes stol vid hennes spegel, medans jag drog ur min skjorta ur byxorna såg jag på allt smink hon hade på bordet under spegeln, jag log lite för mig själv och såg upp på spegeln och mötte min egen blick, jag såg trött och sliten ut, mitt hår stod åt alla håll som om jag nyss vaknat.
Jag drog fram min mobil och tog en bild på mig själv i spegeln, postade den på instagram och skrev, bad hair day.
 
Jag la mig sedan ner i hennes säng och gick in på en skvallertidning för att se om mitt ansikte och mitt privat liv prydde något omslag, det gjorde det inte, jag kände av lättnaden och la ifrån mig mobilen, och slöt ögonen.
Jag undrar vad Kimberly pratade om innan, hon lät ganska seriös och jag var lite orolig för att det var något allvarligt, men det kunde det väll ändå inte vara, men hon verkade så rädd helt plötsligt.


 
Dörren öppnades och Kimberly steg in i rummet, hon hade dragit på sig ett par korta shorts och en tshirt, "Hejdär", sa jag och log snett.
Hon log, kom fram till mig och började dra upp täcket, jag hjälpte till och sedan la hon sig ner i sängen under täcket och jag över, "fryser du inte?" mumlade hon och drog täcket närmare sig, jag skakade på huvudet och la min ena hand på hennes höft, vi låg på sidan båda två och såg på varandra, "nej." sa jag.
"Vill du inte krypa ner här med mig?" sa hon och såg lite ledsam ut, jag log och blev varm, "visst..." sa jag och la mig under täcket och drog henne närmare mig, hon var tyst länge, jag väntade på att hon skulle börja prata.
"Det var pappa som ville flytta hit... Jag ljög om varför", mumlade hon mot mitt bröst och såg tomt framför mig och lyssnade.
"Jag hade en pojkvän förra sommaren..." började hon, "Han hette Bryan."
Jag nickade, "ja?" sa jag.
"Jag har sedan jag var femton och ett halvt, street raceat..." sa hon och jag log, "jasså?"
Hon suckade, "det var dumt.. jag vet. Men allt började med att jag träffade Bryan..." sa hon.
 

≈≈≈≈
 
"Kom igen snygging, följ med på en tur?" log den blonde killen som satt i den snygga bilen, jag såg fundersamt på honom, "Vad kan det skada?" sa jag till han och han flinade, "precis!"
Jag öppnade passagerar dörren och satte mig ner och såg på honom, "Jag är Kim", log jag och han log roat, "Jag är Bryan", sa han.
"Nå, Bryan", sa jag och såg på honom, han var snygg, riktigt snygg, runt tjugo - tjugoett år, han hade blont hår och blåa ögon, han hade tydliga käkben och såg hur läcker ut som helst.
"Vad?" sa han och började köra.
"Vart tar du mig?" sa jag, "Jag brukar inte åka med främlingar." 
Han skrattade, "Jag ska ta med dig till en bil träff, street racing faktiskt."
Jag log, "Jasså?"
Han nickade, "ohja... Jag tror du kommer gilla det..." sa han och blinkade med ena ögat mot mig och sedan vände han blicken mot vägen igen.
 
≈≈≈≈
 
Jag fortsatte lyssna tyst på Kimberly, hon blev tyst ett tag och harklade sig efter ett tag, "Han tog mig till den första streetracingen någonsin, jag kommer ihåg det som om det vorre igår.." mumlade hon mot mitt bröst. "Det var sent på natten, säkert femtio racebilar och en massor av människor, äldre du vet.... Han raceade, vann, och jag blev ju hur jävla kär som helst, jag tror jag var femton, jag skulle fira sexton, så det var två år sedan... Efter street racingen så tog han med mig på en fest hemma hos en av hans vänner, han fick mig full och..." hon tystnade."Och?" mumlade jag oroligt.


≈≈≈≈

Bryan drog med mig till ett sov rum och putte mig till sängen och la sig över mig, "det finns en sak jag velat göra hela dagen..." mumlade han, "jasså?" sa jag och kände hur hjärtat började pumpa hårt i mitt bröst, han var så jävla sexig i mörket så jag trodde jag skulle sprängas.
"Mhm..." mumlade han och tryckte sina läppar mot mina, jag besvarade hans kyssar med vilja, han tog mina handleder i sina händer och la mina händer över huvudet på mig, och la nästan hela sin tyngd över mig medan han fortsatte kyssa mig, särade på sina läppar och våra tungor möttes, han tog ett fastare grepp om mina handleder och jag kved till av njutning, jag kunde inte röra honom, men jag blev så upphetsad av det, men han släppte mina händer till slut, och då började han knäppa upp min blus, mitt hjärta dunkade hårt i mitt bröst och jag la mina händer i hans hår, drog hans ansikte mot mitt och kysste honom hårt, han stönade mot mina läppar och la händerna på mina höfter, rullade runt så han hamnade under mig, han drog av mig min blus och började kyssa mina bröst, nafsade, la sina händer på min rygg och knäppte upp min BH, "åh Bryan", stönade jag och han kastade iväg min BH, mina höfter började automatiskt jucka mot hans skrev och jag kände hans stånd som stod rakt upp innanför hans jeans, "åh..." stönade han och kupade sina händer över mina bröst och kysste mig, mina bröstvårtor styvade under hans händer och jag kände en sådan njutning i hela kroppen, han slutade helt plöstligt, rätade på sig och drog av sig sin tshirt, slängde iväg den och började dra ner min kjol, jag hjälpte honom, sedan rullade vi runt igen och han hamnade över mig, han drog snabbt av sig byxerna och började kyssa mina nakna bröst, fortsatte naffsa, "Oh herregud Bryan!" stönade jag högt och han kysste mig allt längre och längre ner, vid troskanten så naffsade han tag i spetstyget och drog av det och det nästan sved i mitt underliv av upphetsning, "knulla mig..." mumlade jag och drog i hans hårt, "jag ska..." mumlade han och sedan kände jag hur han stoppade in två fingrar i mig, "åh du är så våt älskling..." sa han och började röra sina fingrar i en rytmisk takt, jag stönade, "Åh herregud...!!" skrek jag högt och han skrattade, "kom igen nu älskling, kom igen!" skrek han tillbaka och jag fortsatte stöna, det var så skönt det kändes från underlivet upp till huvudet ner till tårna, ut till fingrarna och verkligen i hela kroppen, som små stötar, det fanns verkligen inget skönare, "JAG KOMMER!" skrek jag, och då drog han hur fingrarna kysste mig, "inte än älskling!" jag flåsade hög och drog av honom kalsongerna, och han gled in i mig, hårt.
Han tog ännu en gång tag i mina handleder och la dom över mitt huvud, och började röra sig hårt upp och ner, det gjorde verkligen ont, verkligen verkligen ont, men jag njöt ändå, "Kom igen nu! KOM IGEN!" skrek han.
 
≈≈≈≈
 

Jag vred på mig lite obekvämt, "Ni hade sex?" mumlade jag och hon nickade, sedan började hon gråta, "Åh Justin jag ångrar det så mycket! Han var den första killen jag någonsin kysst och jag hamnade i säng med honom i samma sekund! Jag känner mig så äcklig av att bara tänka på det!" hon grät tyst i min famn.
"Sh..." mumlade jag.
"Justin, jag var femton och han var 22!" grät hon.
Jag stirrade tomt framför mig, "22?" sa jag förvånat hon nickade, "sh.." mumlade jag igen.
"Det är inte allt..." mumlade hon, "Jag kommer ihåg när jag vaknade dagen efter i hans säng, naken och hade baksmälla... Jag kände mig så billig i den sekunden..." Hon skakade på huvudet, "hey..." sa jag och såg på henne, torkade hennes tårar, "gråt inte..." sa jag.
"Det blir värre..." mumlade hon, hon anades ut la sitt huvud mot mitt bröst igen, "Vi fortsatte träffas, mina känslor för honom blev så starka med tiden, jag blev så jävla kär i honom, men det enda relationen vi hade tillsammans var sex. Ingen visste om det, alla trodde vi var tillsammans, mina föräldrar trodde han var arton, vi ljög... Jag var tyst om mina känslor för honom tills slutet av förra sommaren, jag försökte alltid att spela oberörd när jag fick reda på att han vart med andra tjejer men en kväll fick jag nog och förklarade mina känslor för honom, han sa att han kände det samma om mig, men sedan började det med att... att han slog mig... han började..." hon blev tyst, "han blev våldsam... han började slå mig och jag fick blåtyrer, märken och jag var tvungen att ljuga för mina föräldrar att det var från att jag ramlat. Jag ville inte skvallra på Bryan för jag var så rädd för att förlora honom. Sedan började han... han började vara hårdhänt när vi, hade sex... Jag minns att jag inte alls ofta njöt, utan bara tyckte att det gjorde ont", mumlade hon.
Jag var stel, hur kunde någon någonsin vilja slå henne? "Var det han som gjorde så att du började med streetracing?"
Hon nickade i min famn, "Jag fick reda på att han tog droger... Jag fick reda på att han höll på med svart jobb, jag fick reda på en massa saker en kväll, jag fick reda på att han inte kände något för mig, utan han tyckte bara att jag var ett bra ligg... vi bråkade, vi hade ett stort bråk, jag bad honom köra hem mig, i bilen på vägen hem... Var vi med i en bilolycka."
Hon satte sig upp och torkade sina tårar, hon stirrade tomt framför sig, "Jag vaknade upp på sjukhuset, mamma sov på soffan bredvid min säng, pappa satt i stolen och såg på mig, jag fick reda på att jag legat i koma i en månad." hon svalde, "Jag hade lätta hjärnskador, jag hade tur... Jag hade på mig säkerhets bälte, det hade inte han. en lastbil körde in i oss på hans sida... Han dog." Sa hon och hennes röst brast och hennes tårar började rinna, "det var mitt fel Justin, det var mitt fel", grät hon och jag tog henne i min famn, "det var det inte alls, du kan inte lägga skulden på dig!" sa jag och kysste hennes hjässa, "Det var lastbilschafförens fel... Och han borde ha haft på sig säkerhetsbältet", sa jag tröstade henne, "du kan inte skylla dig själv."
"Men Justin, om jag inte varit en sådan barnrumpa och bett han köra hem mig när jag fick reda på att han bara ville ligga med mig kanske han inte hade vart död nu!" sa hon genom tårarna och jag kramade henne hårt, "Det är inte ditt fel.. det var fel av honom att ljuga för dig för att få dig i säng.." mumlade jag mot hennes panna, "Jag hade aldrig gjort så mot dig.." mumlade jag och hon la armarna om mig.
 


hmmm... vad kommer hända nu!? 

5 kommentarer

CARRO

01 Mar 2013 19:39

jäätte bra! Btw, as snygg design!

Johanna

01 Mar 2013 23:30

skit bra! jätte fin design du fixat! längtar till nästa!

Stina

02 Mar 2013 06:54

Du skriver riktigt bra! Nu har jag ju bara läst det här kapitlet, ska se om jag hinner läsa ikapp någon dag, men det verkar vara himla bra. Tänk bara lite på meningsbyggnaden, ibland blir det lite väl många kommatecken i samma mening! Läs gärna igenom dina texter högt så hör du när det blir lite för långa, hackiga meningar.

Har själv skrivit Justin noveller förut så vet exakt hur det är, förresten! Man älskar sin berättelse och vill bara skriva hela tiden och sen kommer det någon (som jag) utifrån och stör ens skrivsätt. Haha!

Hoppas du har en bra dag :)

Malin

02 Mar 2013 11:38

jättebra :)

Elin

02 Mar 2013 15:52

Hej, efter att du kommenterade på min blogg så gick jag in här och har nu läst din novell och du är riktigt duktig på att skriva och den är jätte bra, älskar den!

Jag ska verkligen fortsätta läsa den och jag hoppas du fortsätter att skriva! Kram :)

Kommentera

Publiceras ej