you're my disease, chapter 23 - kisses

6kommentarer

"Bara bra!" sa hon och släppte mig, hon vände sig till Justin och gav han en puss på kinden och jag såg de ljusrosa läppstiften blev kvar, jag log, "du har lite läppstift på dig", sa jag och Justin såg förvånat på mig, "va?" sa han förvånat, jag fnissade och torkade bort dig medans han log.
"Hej Justin!" sa en mörk röst och vi båda vände på huvudet, och jag höll på att tappa hakan bokstavligt, hakan mot golvet, Usher Raymond stod framför mig.




"Heyyybrooo!" gapade Justin och dom kramade varandra, "Hur är det grabben?" sa Usher Raymond och log mot Justin medan jag fortsatte stå och gapa
Justin log, "bra med mig", log han och sedan såg dom på mig, "Det här är min flickvän", log Justin och jag log stort mot Uscher Raymond och han räckte mig sin hand, vi skakade hand.

"Asså omg! Jag är ett enormt fan av dig! Asså... SHIT!" sa jag och fladdarade med ögonlocken för att verkligen se om han stod där, han skrattade, "Väldigt roligt att höra, och väldigt trevligt att få träffa dig! Justin har berättat mycket om dig, Kimberly!" sa Uscher och log, oh my god. Han kan mitt namn.
Jag vände mig mot Justin, "Du kunde sagt att han skulle vara här!" 

Justin skrattade, "Jaja, hur kul hade det då varit? Ville se din reaktion!" sa han med ett snett leende och la ena armen runt mig och drog mig intill sig, sedan började vi gå vidare till andra nya människor, "det här är Ryan", sa han och pekade på en kille i tjugo års åldern, han var lite skäggig, brun hårig och såg bra ut, "Hej Kimmy!" log han stort, "Hej", log jag, "och det där är Kenny och Alfredo, som du redan träffat, Allison, Carin och Jan, vi kallar henne mama", log Justin och jag hälsade på dom alla.

De tittade alihop nyfiket på mig, hälsade trevligt, dom såg ut att vara jätte trevliga alihopa, precis som Justin berättat.
Justin tog min hand och vi satte oss ner bredvid varandra, och jag la märke till all fika som låg på bordet, Justin gjorde det han med, han slängde sig nästan över hela bordet, "Åh jag är så hunrig!" sa han och la en massa bakelser på sin talrik.

"Justin!" skrattade Pattie, "Du åt innan du hämtade upp Kimberly!" 
Jag skrattade, "Han äter jämt!" sa jag och alla skrattade till, "Typiskt Justin, när vi är iväg på turne, brukar han mitt i natten vakna och beställa pizza!" sa Ryan flinandes och såg på mig, jag flinade mot Justin, "och du som skröt här om dagen att du äter nyttigt!" sa jag och Justin blinkade med ena ögat, jag smälte.
"Vad ska ni hitta på senare idag då?" sa Scooter och såg på oss, Justin såg på mig, "Vill du se något speciellt här i stan?" log han och jag ryckte på axlarna, "Jag vet faktiskt inte så mycket om Atlanta, så... Hade du några idéer?" log jag.

Justin nickade, "vi hittar på något", sa han och ryckte på axlarna, "Hotellet har en pol!" sa han och log.
Jag nickade, "ja visst, det låter bra!"
Justin log och vände huvudet mot Scooter, "Hur länge får jag vara ledig?" sa han frågandes.
Scooter log, "Tja, tanken var att du skulle vara i Studion ikväll, men umgås ni två så kan du ta det imorgon istället", log han och jag såg på Justin med stora ögon, "Men om han behöver vara där är jag gärna med", sa jag och log stort och Justin såg på mig med ett snett leende, "Var det inte du som inte tyckte om Justin Bieber?" sa han och log, jag rodnade, "Nu gör jag..." sa jag och alla skrattade.
Justin böjde lite på huvudet och kysste mig mjukt på läpparna, "Det är jag glad över..." sa han och kysste mig ännu en gång.

Jag besvaradde hans kyssar, men kände mig lite obekväm eftersom dom satt och tittade.
"Hey, titta upp", sa Ryan Good och både jag och Justin vände på huvudet och såg att han höll sin telefon öppe, när jag insåg att han skulle ta kort log jag, och det blinkade till.
"Heey!" sa Justin och skrattade, "jag var inte beredd."

 

Öppe i våran svit så tog jag fram min väska och öppnade den, den var inte så full, jag lämmnade plats ifall jag skulle shoppa nytt, så att allt skulle få plats, utan att jag skulle bli tvungen att köpa en ny extra väska.
"Du tog med Bikini va?" sa Justin som stod borta vid sin väska, och jag nickade, "japp", sa jag och log, la ner min röda bikini i min handväska, samt min necesär, "det finns omklädnings rum där va?" sa jag och det lät mer som ett svar än en fråga.
"Japp", sa Justin och han kom och ställde sig bredvid mig, såg på hur jag packade ner allt och han öppnade min reseväska, "vad för kul har du med dig?" log han och slängde sig ner i sängen bredvid väskan, jag log, "kläder?" sa jag och han flinade.

Justins perspektiv:
 Kimberly stod framför sina väskor och packade ner lite saker, och jag såg på hennes stora resväska, hon hade med sig mest vita och svarta kläder, och massa shorts, jag flinade, "hur länge stannar du egentligen?" sa jag och hon skrattade, "vadårå? Vill du inte ha mig här?" sa hon och jag skrattade, "Jodå... men ... Du har liksom med dig för typ.. en vecka... Din pappa sa att du bara fick stanna ett par dagar", sa jag och hon log, "jajja, jag gillar att ha med mig olika alternativ.

Jag satte mig upp och började pilla på hennes olika borstar, och halsband, när jag tog upp ett par shorts så såg vad hon hade tryckt ner under dom, en massa spetstrosor. Jag såg på dom länge och såg på henne, tog upp ett par röda, "Om du tänker sova i dessa... så kan jag inte lova att jag håller mig borta från din säng..." sa jag och hon såg generat på mig och tog dom från mig, "Jag har bara spetstrosor!" sa hon och tryckte ner dom i sin väska och stängde, jag log, tog tag i hennes handled och drog ner henne över mig och kysste henne. La mina armarna om hennes midja och rullade över så att jag hamnade över henne, hon log. 

"Nu är du fast..." sa jag och kysste henne, hon besvarade min kyss villigt, "tack..." mumlade hon sedan.
Jag såg oförstått på henne, "Vad menar du?" sa jag och hon drog handen genom mitt hår, och smekte min kind, "för att du har tålamod..." mumlade hon och kysste mig.

Jag log, lutade min panna mot hennes och vi såg varandra i ögonen länge, hon hade så vackra ögon, jag kunde nästan se på henne en oändlig tid, utan att bli uttråkad.

Jag smekte hennes kind och såg henne länge i ögonen och sedan viskade jag, "Jag älskar dig."

Hon såg allvarligt på mig, sedan ryckte det i hennes mungipor, och hon log med tänderna stort, sedan kysste hon mig, "Jag älskar dig med..." sa hon och jag flinade, och vi rullade runt ännu en gång och hon hamnade över mig, "Jag älskar dig också..." sa hon innan hon kysste mig och jag besvarade hennes kyss passionerat, la mina händer på hennes svansskota, och hon la sina ben på varsin sida av mig och särade försiktigt på läpparna och våra tungor möttes och flätades samman.

Jag flyttade försiktigt mina händer över hennes shorts och sedan ner till hennes nakna lår, och hon slutade kyssa mina läppar, började kyssa min käke, sedan min hals, min hals och mina nyckel ben, och sedan upp till min käke, och ner igen.
Mitt hjärta pumpade hårt i mitt bröst och jag gjorde allt i min makt för att hålla händerna i styr, men det pirrade i hela kroppen ner till mellan benen på mig, "Kim.." mumlade jag varnande, men hon kysste mina läppar och fick mig att bli tyst.

Jag tåg ett hårdare tag om hennes lår, medan hon drog händerna över min bröstkorg. Hennes läppar mot mina. Hennes beröringar. Åh Gud.

"Kimberly", mumlade jag allvarligt mot hennes läppar när jag kände hur upphetsad jag blev av henne.
"Mhm...?" sa hon och vi rullade runt så jag hamnade över henne, jag tog tag i hennes händer och stoppade henne, "Gör inte så här..." mumlade jag och andades häftigt, precis som hon.
Hon såg på mig, "men du vill..." mumlade hon.
 
Jag suckade och släppte hennes händer, satte mig upp bredvid henne, "Det är du som ska vilja..." sa jag och hon satte sig upp såg på sina händer, "Du tror inte jag vill..." sa hon och skakade på huvudet, hon såg på mig med vädjan i blicken, "Justin, jag vill..." mumlade hon, "Jag vill ha dig så mycket så jag sprängs..." mumlade hon och satte sig på knä framför mig, la sina händer i mitt hår och tog tag i det, drog lite grann, jag såg på henne och var tyst, "Men gör mig inte illa..." mumlade hon, "det är bara det är jag rädd för.." sa hon och såg mig djupt i ögonen, jag såg på henne länge, sedan så svalde jag, "Det kommer jag aldrig att göra."

Jag skulle precis kyssa henne då det knackade på dörren, hon lutade sin panna mot min och vi suckade båda två.
"Hallå!" ropade Alfredo och sedan hörde vi ytterdörren stängas, och Kimberly satte sig ner på rumpan och Alfredo kom in i rummet och såg på oss med höjda ögonbryn, "Avbröt jag något?" sa han och vickade på ögonbrynen mot mig, jag skakade på huvudet, "nejdå." sa jag och spelade oberörd.
Han flinade, "nähä, snygg frisyr!" sa han, "knullruffs."
Jag himlade med ögonen och kastade en kudde på honom, han tog emot den med ett skratt, "Jajaja, kom igen! Jag vill bada!" sa han och jag reste mig upp, "Vi kommer", sa jag och såg Kim himla med ögonen.

"Vi tar dessa platser", sa Alfredo och pekade mot några solstolar aldeless intill polen, jag log, "sure."
Ja la min handduk och kamera på det lilla bordet bredvid, jag ställde mig vid polkanten och såg på Alfredo som lagt sig ner i sin solstol, "ska du inte med?" sa jag och han skakade på huvudet, "Nääh, kanske senare", sa han och jag ryckte på axlarna och skulle precis hoppa in när dörren till tjejernas omklädningsrum öppnades och Kimberly steg ut, jag log.

Hon hade på sig en sexig bikini som var ljus röd, hon höll sin handduk i ena handen och i andra höll hon sina solglasögon.
Jag följde hennes kropp med blicken och log ännu mer, hon var så jävla snygg.
 
Hon fick syn på mig och log lite generat och kom fram till mig, hon la sin ena handduk på en av solstolarna och när hon ställde sig bredvid mig, så drog jag henne in i min famn som om jag skulle kyssa henne.
Men precis när jag böjt på huvudet och hon sträkt på sig, så drog jag med henne ner i vattnet, jag höll henne intill mig och vi båda två åkte ner i vattnet, och jag hörde hennes skrik dämpas av vattnet, jag flinade mot henne när vi kom upp igen, "DIN IDIOT! JAG KAN INTE SIMMA!" gapade hon och tog tag i pol kanten.
Jag bleknade, simmade snabbt fram till henne, "Förlåt jag visste inte!" sa jag skräckslaget, "GIck det bra? Shit förlåt!" sa jag och hon började flina, "Jag fick dig!" sa hon och skrattade, kastade sig över mig och jag tog förvånat emot henne, hon lurade mig.

Jag såg på henne, "Din lilla prankster!"
Alfredo skrattade, "Du måste vara den första på evigheter som lurat Justin!" 
 
Jag såg surt på dom, "Aa, på min bekostnad, jag gick på det förfan!" sa jag och kände rädsla krypa bort.



Kimberlys perpspektiv:
Jag och Justin var i polen ganska länge, vi simmade runt, lekte och Alfredo var med ett par gånger, vi skvätte vatten och hade det riktigt trevligt, jag tyckte om att vara med Justin, speciellt nu.
Jag visste att denna sommaren skulle jag sent glömma, det var riktigt skönt och lyxigt på detta hotellet också... En pol på taket på ett hotell, hur lyxigt är inte det?
Som dessutom är reserverat för Justin Bieber, jag kunde knappt tro det, en stor pol bara för oss själva, dock så jobbade det en servitör i den lilla baren som var en bit bort, utom synhåll för polen, vilket var tur eftersom jag ville inte att den skulle öppna munnen om mig och Justin.

När servitören kom med våra drinkar satt jag med Alfredo medan Justin satt för sig själv, endast för att göra det helt säkert att inga misstankar skulle komma upp i bilden.



Justin tryckte upp mig mot polkanten och la händerna på varsin sida om mig, och jag försökte se igenom hans solglasögon men dom var för svarta, "Det finns en sak jag alltid velat göra..." mumlade Justin och tryckte sin kropp mot min, jag tog ifrån honom hans solglasögon och satte på mig dom, sedan la jag armarna om hans axlar, "Jasså? Som vadå?" log jag och la huvudet snett.
"Kyssas under vatten." sa Justin och jag brast ut i skratt, "va?"
"Hahhaha, ja! Jag menar, hur coolt är inte det!"

Jag himlade med ögonen, och tog av mig solglasögonen och la dom vid polkanten, "Kom igen då!" sa jag och tryckte honom i från mig och jag dök ner i vattnet, Justin var efter mig.

Jag såg på honom under vattnet och log mot honom, detta var ju så gulligt och lustigt samtidigt att jag inte kunde hålla mig från att le.
Justin och jag omfamnade varandra och vi kysstes. Under vattnet, som på film.



Ett litet gulligt kapitel, hehe. Det sitter väl ändå inte fel? :) Hoppas ni tycker om det! Lite seg uppdatering och inte världens bästa kapitel, men jag går faktiskt i skolan och har prov! Glöm inte att kommentera nu! :)

6 kommentarer

cammen

07 Mar 2013 19:09

Asså guud vad jag gillar din novell!! Så fett grym!!! Love it! Snälla ett till snart när du får tid, och lycka till på prov/erna

Mia

08 Mar 2013 22:47

Jätte bra !

anonym

08 Mar 2013 22:55

skiiiit braaa !!!!!!

anonym

09 Mar 2013 00:54

superbra!

Carroq

09 Mar 2013 17:05

Jätte bra! MEER!

Anonym

09 Mar 2013 20:14

lycka på provet, Meer <3

Kommentera

Publiceras ej