you're my disease, chapter 24 - have sex with me

8kommentarer

Jag himlade med ögonen, och tog av mig solglasögonen och la dom vid polkanten, "Kom igen då!" sa jag och tryckte honom i från mig och jag dök ner i vattnet, Justin var efter mig.
Jag såg på honom under vattnet och log mot honom, detta var ju så gulligt och lustigt samtidigt att jag inte kunde hålla mig från att le.
Justin och jag omfamnade varandra och vi kysstes. Under vattnet, som på film.

 
"Där har du karnavagnen..." sa Justin, "och om du går rakt från dom två nedersta stjärnorna hitåt..." sa Justin och pekade lite åt vänster på himlen, "så ser du polstjärnan."

Klockan var sent, jag och Justin låg på hotellets tak och såg på den vackra stjärnhimmlen.
 
"Och där har du Orion..." sa Justin, "det är så vackert..." sa jag lågt, och Justin kysste mig på kinden, "Du är vackrare."
Jag himlade med ögonen, "Och om du följer bältets linje mot sydväst så hittar du Sirius... Och förlänger du linjen mot nordöst hittar du aldebaran", sa jag pekade ut, slängde en blick på Justin för att se om han hänger med, han såg lite förvirrad ut, "Well well well, miss Campbell. Du imponerar mig, vad kan du mer?" sa han med ett flin. 

Jag log, "Där har du Castor och Pollux, de ljusstarkaste stjärnorna i stjärnbilden tvillingarna", sa jag och ryckte på axlarna och satte mig upp, vände mig om och såg på Justin.
Han log, "finns det någon mer talang jag inte känner till?" sa han och jag himlade med ögonen igen och han skrattade till tyst och satte sig upp bredvid mig.
Han var så vacker i mörkret, han såg så mer avslappnad ut trots att han såg trött ut i ögonen.

 
"Har jag sagt hur glad jag är över att du kom hit idag?" sa han och höjde handen till min kind, smekte mig lätt med fingertopparna från tinningen ner till min hals och jag log lite, och kysste honom. Han besvarade min kyss villigt och mjukt, jag var så lycklig med honom.

"Jag är ledsen som måste utsätta dig för detta..." mumlade han mot mina läppar.
Jag sköt upp ögonbrynen, rynkade på pannan, "Vad menar du?" sa jag förvirrat, "för vad?"
Den avslappnade Justin Bieber var borta, han såg bort från mig och såg bort ut i mörkret, "Du kan inte ha en vanlig pojkvän."
Jag la handen i hans hår, drog fingrarna genom det försiktigt, "Du är min vanliga pojkvän, jag blev kär i dig.. du kan inte ändra på det, eller dig själv."
Han suckade, "Men jag måste gömma dig..." sa han ledsamt och ångerfullt.

Jag var tyst ett tag. Ja, han behövde gömma mig för att skydda sig själv, jag hade ingen emot det, men han verkade ha det, och jag förstod inte riktigt varför.

"Du måste inte." mumlade jag, men ångrade mig så fort jag sa det.

Han såg snabbt upp på mig, "Klart jag måste", sa han, och han lät iriterad, "Du kommer aldrig få leva normalt om dom får reda på om oss, får dom reda på om dig kommer du jaga dig och din familj hela tiden, tills vi gör slut antagligen." mumlade han och la ansiktet i händerna.

Jag suckade och la armen om hans axlar, "Justin du kan inte göma mig för alltid."
Han la ansiktet mot mitt bröst, "jag måste."
Jag strök han över håret, "Tänk inte på min säkerhet... Tänk på dig själv, vad är bäst för dig?"
Justin var tyst, "Din säkerhet."

"Justin, sluta prata om min säkerhet, jag klarar mig!" sa jag lite iriterat.
 
Justin suckade i min famn, "Saken är att, du klarar dig inte alls!" sa han och gick ur min famn och såg mig allvarligt i ögonen, "Förstår du inte Kimberly? Varför tror du att jag har så många livvakter? Varför tror du att vi inte får lämna hotellet som vi vill? Varför tror du inte jag hämtade upp dig på flygplatsen?" han var arg, han hade höjt rösten, jag svarade honom inte, såg honom bara i ögonen, i hans arga ögon.

"Jag älskar mina fans, men dom kan bli farliga..." sa han och reste sig upp, och gick bort till huskanten, "Dom kan skada dig." hans röst brast i slutet av meningen och jag reste mig snabbt och gick bort till honom, och la armarna om honom bakifrån.
 
"Ingen kan skada mig om jag har dig... Och, du bestämer faktiskt inte över mig, så om jag säger att du får gå ut med mig i media, så får du göra det, så släpp min säkerhet, och tänk på vad som är lättast för dig."

Justin var tyst länge, och jag visste vad han tänkte på, tänk om inte vårat förhållande håller sedan då?

Jag kysste Justins rygg, "Vi pratar med Scooter imorgon", sa jag och Justin var tyst, "det kommer bli bra."
"Vi måste prata med dina föräldrar också", sa Justin och vände sig om och tog mig i sin famn, "Jag älskar dig Kimmy... Inget får hända dig."




Dagen efter vaknade jag av att solen lös i mina ögon, jag låg länge i den mjuka stora sängen och bara njöt av den mysiga morgonen, men efter ett tag slog jag upp mina ögon, och la mig på sidan så jag kunde se Justin.

Han låg med bar överkropp i sin säng, täcket var precis vid midjan på honom, han hade munnen öppen en aning och snarkade lätt, och jag kunde verkligen se ett litet leende på hans läppar, jag undrade vad han drömde om.

Han såg himla lockade ut att jag knappt kunde hålla mig från att gå bort till hans säng och lägga mig ner vid honom och kyssa hela hans bara kropp, men han sov. Han behövde sin sovmorgon.

Jag slog undan mitt täcke och sträckte på mig, såg mig omkring runt i rummet och det var lite stökigt, mina och Justins kläder låg lite åt alla håll, igår när vi kom till rummet hade duschat och lagt oss i våra sängar.

"Åh..." hörde jag Justin mumla i sömnen och jag såg på honom med ett lenede, "Kimberly... precis där..." han kved och vände på huvudet, drog handen över sin bröstkorg och jag fnissade lågt, han pratar i sömnen.

"Kimberly...", mumlade han och la båda händerna bakom huvudet och jag bet mig i läppen, han var så himla snygg, "precis... så..." mumlade han och smaskade med läpparna, "där... mm..."

Jag rodnaden, drömde han om att vi hade sex?

"åh... älska med mig..." sa han och kved igen.

Hjärtat pumpade i min bröstkorg och jag blev lite upphetsad av att han drömde om att vi hade sex.

Jag gick bort till hans säng och böjde mig ner och viskade tyst i hans öra, "Justin... älska med mig..."
"Ja..." mumlade han och la ena handen på sin mage.
"Kyss mig..." viskade jag tyst i hans öra, han putade lite med läpparna och jag försökte verkligen hålla mig för skratt.

"långsamt... såja..." mumlade han igen och suckade, vände sig om och la sig på rygg.
Jag fnissade och log som en gudinna, han drömde om att vi hade sex, att jag hade en så stor inverkan på honom.

Jag gick bort till badrummet och tog en dusch, och jag kunde inte sluta tänka på att jag och Justin hade sex i hans dröm, och jag var avundsjuk, jag ville vara en del av det.

 När jag hade duschat klart så la jag en handduk omkring mig och gick ut till sovrummet igen, Justin låg fortfarande och sov, men hans ansikts utryck hade ändrats, han såg mer koncentrerad ut nu, och han snarkade högre när han låg på rygg.

Jag öppnade min resväska och drog fram ett par svarta matchande underkläder i spets, slängde en blick på Justin och försäkrade mig om att han sov och att hans huvudet inte var vänt hit, och det var det inte så jag släppte försiktigt handduken så den föll ner i golvet, jag drog snabbt på mig trosorna och sedan BH:n, jag kammade igenom mitt hår och hörde Justin vända sig i sin säng ännu en gång, "Godmorgon..." Hörde jag honom säga lungt innan jag hunnit vända mig om.

Jag mötte hans blick och rodnade, här stod jag naken, eller nästan ialla fall.
"Godmorgon..." sa jag.
Han låg på rygg med ett retsamt leende, "Du har en..." han såg på min nakna kropp, "sexig outfit idag."

Jag rodnade, och skulle precis ta upp handduken innan han satte sig upp hastigt, "kom hit..." mumlade han och jag gjorde som han sa, helt förtrollad av hans ord.
Jag satte mig på knä framför honom, "Vad drömde du om?" mumlade jag lite retsamt.
Justin blev lite ställd av frågan, såg ner och mötte min blick igen, "vill du verkligen veta?" sa han retsamt.
Jag bet mig i läppen och satte mig gränsle över honom, "Jag vet redan..." sa jag och såg ner på Justin, han svalde.

Jag log, nu hade jag tyglarna.

Jag tog Justins händer och la dom på min midja, "du talar i sömnen..." mumlade jag och kysste försiktigt hans läppar och sedan så kysste jag hans ögonlock, "jasså..." mumlade han med hes röst, gud han är så sexig.

"Mhm..." mumlade jag och hans grepp om min midja hårdnade, "vad sa jag då?" sa han och hans röst var svag när jag började dra mina naglar över hans bröstkorg, jag la mina läppar vid hans öra och viskade lågt, "du bad mig älska med dig..." sa jag, förvånad över att jag fått så mycket mord från ingenstans, men jag hade han runt mitt lillfinger, och jag fick en sådan känsla av det, en sådan makt.

Justin blev nervös under mina kyssar, han började tveksamt smeka min nakna rygg och mina nakna ben, och jag kände osäkerheten i min kropp, jag var inte riktigt redo för detta.

Men jag svalde rädslan och jag la ena handen i hans hår, tog ett hård grepp och vände hans ansikte uppåt så han var tvungen att möta min blick, "Älskade vi?"
Han nickade som ett hjälplöst barn, "ja", sa han.

Jag log kysste hans läppar länge, och precis när han särat på sina läppar så drog jag mig undan försktigt och började kyssa hans hals och bröstkorg, "vill du visa mig?" mumlade jag och Justin tog ett hårt grepp om min midja, tvingade mig ner att lägga mig ner bredvid honom och la sig över mig och började kyssa mig, "åh..." mumlade han mellan kyssarna, "jag visar dig gärna..." mumlade han och började gnida sin kropp mot min.

Varenda cell i min kropp dansade i hela min kropp, hjärtat pumpade hårt i min bröstkorg och alla hans beröringar var heta mot min nakna hud, 
Jag andas hastigt in när han slutar kyssa mina läppar och börjar kyssa mig över bröstkorgen och ner mot navel och upp igen, "åh.." mumlar jag och sluter mina ögon hårt, "Justin." stönar jag när han börjar kyssa mina bröst, precis vid BH:n.
 
Min kropp reagerar intensivt vid hans beröring och jag kan inte få nog av honom, jag reser mig på båda armbågarna och han förstår att jag tänker ta av mig BH:n, så han flyttar lite på sig och han ser mig djupt i ögonen medans jag lossar upp min bh och drar försiktigt av den.
Justin ser ner på mina bröst och biter sig i läppen, och sedan trycker han ner mig med sin kropp igen och smeker mina bröst med sina stora händer, du milde... 
Jag vrider och vänder mig under honom av upphetsning och han börjar dra ner mina trosor medan han kysser mina läppar ivirgt, och min kropp pumpar, allt är så varmt, allt är så skönt.

"Kim.." mumlar han och slänger bort mina trosor, "Vänta baby..." mumlar han sedan och han börjar fiffla med sina kalsonger, han drar av sig dom och ser mig i ögonen och jag grips av panik, jag kan inte, "sluta!" gapar jag och Justin släpper taget om mig på en gång och drar sig undan lite.

Jag putter bort honom och tar tag i hans täcke och drar det runt mig och reser mig snabbt, plockar upp mina underkläder, mina jeans och min blus och går snabbt in i badrummet.
 
 

 
Trubbel i paradiset? Glöm inte kommentera! 

8 kommentarer

Johanna

10 Mar 2013 14:49

Jätte bra !

Joahanna

10 Mar 2013 14:50

Jätte bra!

anonym

10 Mar 2013 15:02

Shitvad bra! ååååh, vad ska hända nu :(

camilla

10 Mar 2013 17:43

Shit!! Nej...ååå....jag vill ha mer av kapitlet...

SAndra

10 Mar 2013 17:45

superduper bra!

Anonym

10 Mar 2013 18:47

Meeer

Anonym

10 Mar 2013 22:45

skitbra

Karin

11 Mar 2013 19:51

jätte bra! längtar efter nästa! ;)

Kommentera

Publiceras ej