you're my disease, chapter 25 - Lilly

3kommentarer

"Kim.." mumlar han och slänger bort mina trosor, "Vänta baby..." mumlar han sedan och han börjar fiffla med sina kalsonger, han drar av sig dom och ser mig i ögonen och jag grips av panik, jag kan inte, "sluta!" gapar jag och Justin släpper taget om mig på en gång och drar sig undan lite.
Jag putter bort honom och tar tag i hans täcke och drar det runt mig och reser mig snabbt, plockar upp mina underkläder, mina jeans och min blus och går snabbt in i badrummet.
 


"Kim..." hör jag Justin säga bakom badrumms dörren medan jag drar på mig mina kläder, "Kimberly... snälla kom ut..." hör jag Justin vädja.

Jag drar borsten genom mitt hår och det bankar på dörren, "Kimberly snälla öppna. Jag.." han blev tyst.
Jag suckade och öppnade dörren, Justin stod påklädd och såg livrädd ut, han skulle precis säga något men jag hann före, "Förlåt... Jag kan inte bara..."

Justin nickade, "Du ska inte skynda med det..." sa Justin och suckade, tog ett steg närmare mig och smekte min kind med baksidan av sin hand.
Jag tog hans hand i mina händer kramade den mjukt, och såg honom i ögonen, "Justin", sa jag, "Du vill."
Han log snett och såg bort från mig, "Jag kan vänta."
Jag suckade och kramade honom, "Jag vill bara så mycket, men sedan tar det stopp för mig..."

"Du är trygg med mig..." mumlade justin och kysste min hjässa.
Jag andades in tungt, "Jag vet det... jag vet det jag lovar, men när du skulle..." jag började meningen men visste inte riktigt vilka ord jag skulle använda mig av så jag blev tyst.

"När jag skulle... in i dig?" mumlar han tyst.
Jag nickar, "då kände jag bara hur, jag vågade inte..." sa jag och suckade, blundade, tanken vid hur illa Bryan hade gjort mig när vi hade haft sex, han och jag hade aldrig älskat med varandra vi hade bara... tillfredställt honom.  

"Hey... gumman..." mumlade Justin, "Jag är redo när du är redo..." sa Justin och släppte mig.
Jag nickade, "tack..." sa jag och han log och gav mig en kyss på läpparna, "Kom nu, vi går ner och äter frukost", sa han och log.

Jag slägnde en blick på klockan på väggen, "Är klockan bara halv tio?" sa jag förvånat, Justin tittade förvånat på klockan, "tydligen..." mumlade han och då ringde hans telefon.

Han tog upp telefonen ur framfickan på sina jeans och såg på Iphone displayen, det gjorde jag med, Selena stod det, jag höjde på ögonbrynen, "vänta", sa Justin och tryckte på svara.

"Hej Sel", sa Justin och såg mig i ögonen och log, hon sa något i andra luren och Justin log större, "Jaså? När? Nu?"
Jag såg förvånat på honom, vilken Selena? Jag försökte minnas gårdagen, fanns det någon Selena i hans crew?
"Vi kan ses senare då, Kimberly kom igår", sa Justin med ett stort leende, "Ja, hon stannar ett par dagar", sa Justin och tog min hand och kramade den mjukt, hans ögon såg entusiatiska ut.

"Jag ska, okej, vi ses senare", log han, och sedan la han på.

Jag släppte hans hand och gick bort till min telefon, "vem var det?" sa jag spelade oberörd.

"Selena Gomez, hon du frågade om, hon hälsar", sa han och kom fram till mig, "Hon är i stan, hon frågade om vi kunde ses senare, om du vill?" log Justin och jag nickade, "visst", sa jag, log och såg ner på min telefon, ett missat medelande från pappa.

"Vad är det Kim?" sa Justin försiktigt och drog undan en hårslinga från mitt ansikte.
Jag skakade på huvudet, "ingenting."
Justin började skratta, "Är det Selena du tänker på?" sa han och skakade på huvudet.
Jag såg på honom iriterat, "vad är det som är så roligt?" frågade jag surt.
Han log roat, "är du avundsjuk?"
Jag knuffade bort honom och gick till ytterdörren, "nej."

Han skrattade högt, "Men Kim! Hon och jag är vänner, herregud! Du kommer se när vi ses senare..." sa Justin och himlade med ögonen, "dessutom har hon pojkvän."
Justin drog på sig skorna medan jag såg på honom, "och du har en flickvän."

Han drog på sig sin skinjacka medan han såg på mig roat, sedan ställde han sig framför mig, "Ja, en väldigt vacker en, som jag aldrig skulle vilja byta ut, och jag älskar henne också."

Jag putade med underläppen och Justin drog in mig i en kram, "åh, hjärtat..." sa han, "du ska inte oroa dig.. mina känslor för dig är för starka för att någon ska påverka dom."

Jag blev tyst, jag ville lita på honom, men han hade ju lämnat Barbra för mig, tänk om han lämnade mig för Selena? Eller för någon annan? Han var min, bara min, och jag ville inte riskera att någon tar honom från mig.

"Selena har längtat efter att få träffa dig", sa Justin och släppte mig, öppnade dörren och lät mig gå ut först.
"Jaså..." sa jag och drog efter ett djupt andetag.
Justin började fnissa och jag började le av det, det lät så lustigt, "fnissar du, Mr Bieber?" sa jag och såg retsamt på Justin medan vi gick genom korridåren, han putte till mig löst med höften och jag skrattade.
 
"Oh my Gash! Det är Justin Bieber!" hörde jag en flickröster ropa bakom oss.
Justin vände sig hastigt om och jag såg skräcken i hans ansikte, jag stod bredvid honom.
"Jag går.." sa jag tyst till honom, "nej. var med och var bara tyst, jag svara på frågorna", sa Justin och började gå mot dom med ett leende, jag följde efter stelt.

"Shit! Det är Justin Bieber!" sa en av tjejerna.

Tjejerna var kanske fjorton eller femton år, två av dom var brunetter och den tredje var blondin, dom var jätte söta alla tre, och deras ögon såg ut som stora ballonger.

"Hej tjejer!" sa Justin och flinade stort, "Ja, det är jag det!" 

Den blonda tjejen räckte ut armarna för att krama honom och Justin besvarade hennes kram, "Vad gör du här? Oh my gash jag kan inte tro att vi träffar dig!"
Justin skrattar, "jag är här i stan ett par dagar." sa Justin och kramade om de andra två tjejerna.
Han såg lycklig ut, men slängde oroliga blickar åt mitt håll.
"Kan vi ta en bild tillsammans?" sa en av brunetterna och Justin nickade.

Den blonda tjejen tog fram kameran och Justin såg på mig, "Lilly, kan du ta kort på oss?" Jag hajjade till när han sa Lilly, men nickade, "ja visst!"

En av brunetterna såg på Justin, "Vem är hon? Är det din flickvän? Dejtar ni?"

Justin skrattade, och skulle precis svara när han avbröts av Alfredo, "Hej älskling!" sa Alfredo som dykt upp och såg på mig, han drog mig tätt intill sig och kramade mig länge.
Jag besvarade hans kram medan jag såg på Justin som såg ogillade på.Alfredo gav mig en puss på kinden, "Hur är det? Jag har letat efter er." sa han och släppte mig, sedan hälsade han på Justin och tjejerna.
Justin tog kameran från blondinen och gav mig den.

Tjejerna ställde sig runt Justin och la armarna om honom, "Var med Alfredo!" sa brunetten som frågat om mig.
Alfredo ställde sig bredvid dom och jag klickade flera bilder, sedan gav jag kameran till blondinen, "så, hoppas det blir bra" log jag stort.
"Ja! Tusen tack Lilly!" 
Alfredo höjde på ögonbrynen, "Li-" Justin körde armbågen i revbenen på Alfredo, "aj.." mumlade han, Justin gav honom en blick när tjejerna gick iväg. 


"Lilly?" sa jag när vi ställt oss i hissen, Alfredo skrattade.
Justin flinade lite, "Får de reda på ditt namn kommer de inte ta lång tid innan dom hittar dig."
Jag log retsamt och såg sedan på Alfredo, "Nå älskling, vad ska vi göra idag då?" sa Alfredo, Justin putte till honom, "Stay away boy", sa han och vi himlade med ögonen.
"kom igen, jag räddade ert skinn", sa Alfredo och vi steg ur hissen på bottenvåningen.


Klockan fem så var jag och Justin på hotellrummet igen, vi hade tagit fram en massa snacks och gjort i ordning i sovrummet framför TV, vi väntade på att Selena skulle komma, vi hade tänkt att kolla på film.
 Det knackade på dörren, "kom vi öppnar", sa Justin och kysste mig mjukt, jag besvarade hans kyss, och suckade, "Mm.." sa jag och vi gick och öppnade.
Där stod Selena Gomez. Tjejen jag trodde Justin var med när vi träffades för första gången.
Hon var vacker, riktigt vacker, hon hade på sig en vit genomskinlig blus, och shorts, hennes långa hår var utsläppt och hon var bländande vacker, vad var det med Justin och alla tjejer han umgicks med? Alla var snygga, jag kände mig så ful.

"Jag har med mig Starbucks och kakor!" sa hon och log snett.
Justin skrattade, "Hej Sel!" sa han och slängde armarna om henne, "Åh vad jag har saknat dig!"
"åh, jag har saknat dig med! Jag har så mycket att säga!" sa hon och släppte han, och sedan såg hon på mig, "Hej! Du måste vara Kimberly!" sa hon trevligt och jag log, "Justin ta muggarna och kakorna", sa Selena och gav honom det, han log, tog emot det och gick iväg.

"Jag är Selena", sa hon och räckte mig handen, jag tog emot den.
"Hej, vad trevligt att träffa dig, Jag är Kim", sa jag och log.
"Åh jag vet! Justin har berättat så mycket om dig! Han pratar om dig hela tiden! Känns nästan som jag känner dig!" fnittrade hon.

Vi gick tillsammans in till sovrummet där Justin precis hade lagt på i telefonen, "Jag måste gå iväg en stund, Scooter ville prata med mig, dessutom så har Kylie tydligen kommit...", sa Justin och såg på oss, "Klarar ni er?"
sa han och Selena nickade, "jadå!"
Justin log och gav henne en puss på kinden och såg sedan på mig, "Jag kommer snart, ring om det är något.." sa han och kysste mig.
Jag la armarna om hans axlar och kramade honom, "Okej, hejdå."
Han log och sedan försvann han ut ur rummet och ur sviten.

Jag såg på Selena som stod och flinade, "vad?" fnissade jag.
"Jag älskar att se honom... så kär", sa hon och log lyckligt.
Jag himlade med ögonen, "right."
"Jag skojar inte", sa hon och satte sig ner i soffan, "jaja, vi får lite tid tillsammans, så kan vi ju lära känna varandra", sa hon och tog en starbucks och räckte mig den, "Så... Har du träffat Kylie?"
Jag skakade på huvudet och tog emot den, "Vem är Kylie?" 
Selena tog en till sig själv, "Har han inte berättat något?"
Jag skakade på huvudet.
Selena såg bort från mig, "ohboy."
Jag rynkade på ögonbrynen, såg förvånat på henne.

"Kylie är en av Justins bakgrunds dansare, hon... hon har typ världens förälskelse i honom..." sa hon och jag höjde på ena ögonbrynet.
"Vet han om det?"
Hon nickar, "Ja... Man märker det jätte tydligt, och Justin har sagt åt henne nu att hon får skärpa sig, nu när han har dig."
Jag nickade, "Det låter ju bra." sa jag, lite oroligt.
 
 kommentera!

3 kommentarer

Anonym

12 Mar 2013 19:49

Har jag sagt att ag älskar dig(föliger massa bloggar men du har den bästa upptaterningen) av alla bloggar jag föligeer fan för den jävla danseren men DRAMA yaaa

camilla

12 Mar 2013 20:24

Wow, du måste bara vara så jävla duktig på att skriva? Det är sjukt love it!!! Otroligt, hoppas det kommer ett snart! :)

Anonym

13 Mar 2013 23:32

grrrrrryyyymmmmttt

Kommentera

Publiceras ej