you're my disease, chapter 26 - my toy not your

4kommentarer

"Kylie är en av Justins bakgrunds dansare, hon... hon har typ världens förälskelse i honom..." sa hon och jag höjde på ena ögonbrynet.
"Vet han om det?"
Hon nickar, "Ja... Man märker det jätte tydligt, och Justin har sagt åt henne nu att hon får skärpa sig, nu när han har dig."
Jag nickade, "Det låter ju bra." sa jag, lite oroligt.
 
 
"Hur känns det då?" sa Selena efter en stunds pratande.
"Vadå?" frågade jag.
Hon la huvudet snett, "Ja.. att du dejtar världsstjärnan Justin Bieber alla trånar efter? Jag menar, du tar ett steg in i kändis livet nu, och du kommer inte komma ut lätt..." sa hon.
Jag log lite blygt, "Justin har inte velat komma ut med oss officielt..." sa jag lite ledsamt, "Och alla säger att det är bäst så... men det känns lite som om, han inte vill komma ut med vårt förhållande för att han skäms eller något..." sa jag och suckade. Selena höjde på ögonbrynen, "Kimberly, jag har känt Justin ett par år. Och jag vet när han är kär, för ett tag sedan var han ju med Barbra, och jag kan säga dig att - det var ingenting. Du är så mycket, mycket mer, du ser inte hur lycklig du gör honom."
Jag suckade igen, "Men... Jag vet, jag har hört det förr, jag hade uppskattat om han gjorde det officielt..."
Selena nickade, "Jag förstår det, men det valet kan inte bara du göra", sa Selena, "Du måste prata med dina föräldrar, och Justin måste prata med sina, sedan måste Scooter få säga sitt..."
Jag nickade, och såg på Selena, det var så lätt att prata med henne, "Det känns som att..." jag tvekade, "att mitt och Justins förhållande handlar om vad andra tycker... alla måste säga vad dom tycker, sedan måste man anpassa sig efter det..." sa jag och suckade, drog upp mina ben och la armarna runt dom, "Jag vill liksom att mitt och Justins förhållande ska handla om vad vi vill..."
Selena klappade mig på axeln, "Har du sagt detta till honom?" Jag såg henne i ögonen, nej det hade jag inte. Jag ville inte ge Justin att tänka på för mycket när han redan hade annat att tänka på, "nej..." sa jag och slöt ögonen, "jag blir matt av allt nu för tiden... Så trött..."
Selena drog fram en filt och la den om sig, "Du vänjer dig, dessutom kommer det bli värre om ni går officielt ut med erat förhållande..."
Jag nickade, "jag vet. Men jag vill inte dölja det, jag vill inte behöva leka Alfredos flickvän hela tiden när ett fan kommer i närheten. Jag vill inte vara Lilly, jag vill vara Kimberly Campbell, Justin Biebers flickvän."
"Det blir bra", sa hon och nickade.


I det ögonblicket öppnades ytterdörren och mitt hjärta hoppade över ett slag.
Justin Bieber klev in i rummet och såg på mig, all oro, alla funderingar släppte när han var hos mig, "Hej", log jag mjukt. "Hej älskling", svarade han med ett snett leende och satte sig ner mellan mig och Selena, "Vad pratar ni om?" sa Justin och tog en chips skål på bordet och började äta.
Selena fnittrade, "Tjej snack", sa hon lungt och Justin såg på henne en stund sedan vände han huvudet mot mig och såg ledsamt på mig en stund. Han la ena armen omkring mig och drog mig närmare sig, och kysste min panna.
"Alfredo och Kylie kommer snart", sa Justin och nickade medan han såg tomt framför sig.
Jag såg på Selena som hajjade till, "Kylie?" sa Selena. 
"mhm..."
Selena suckade, "allvar? Är det verkligen det bästa?"
Justin suckade iriterat, "Lägg ner Selena." sa han kort och jag hajjade till vid Justins upprörda stämma.
Selena gav mig en menade blick, "Ehm, vem är det?" mumlade jag snabbt.
Justin la ifrån sig chips skålen, "Justins bakgrunds dansare som har världens förälskelse i honom." sa Selena med ett leende.
"Tack Selena, Tack." muttrade Justin.
"Jaså?" sa jag lite retsamt.
Justin såg på mig, "det är inget mellan oss..."
Jag flinade, "det sa jag aldrig."
Justin såg oroligt på mig, och jag började skratta, la armarna om honom och gav honom en lång kyss, "jag skojar bara..." sa jag sedan med ett leende och Justin skrattade.
"kul. Jätte kul."
 
 
Kylie var precis som jag, men helt tvärtom.
 Hon hade axel kort blont hår, hennes hud vad snyggt solbränd, och hon hade säkert de finaste ögonen jag någonsin sätt, de var mörka, nästan svarta och inramade i svara ögonfransar, hon kunde inte vara blond på riktigt.
Kylie kom klädd i en grå tröja där det stod fucking for peace is like fucking for virginity och ett par slitna shorts och sneakers. Hon var högljud, envis och skulle ifrågesätta allt och alla. Jag kunde konstatera att hon ibland gav mig kalla blickar, och jag tyckte inte om det.
Men jag var trevlig mot henne ändå, jag ville inte skapa problem, ville hon ha problem så fick hon ge mig blickar.
Hon hade försökt att sätta sig ner i soffan mellan mig och Justin men Justin hade sagt att han ville sitta ner bredvid mig, så hon fick sätta sig ner mellan honom och Selena, Selena gav mig en varnande blick.
Jag svalde. 

"Vi kan ju alltid se en skräckfilm!" Sa Alfredo som satte sig ner bredvid mig, Justin höll fram filmerna han hade, "Jag har the Vow, Dark Shawdows, och  Abraham lincon the vampire hunter!" sa Justin och såg på oss.
Jag hatade skräckfilmer, jag kunde verkligen inte se dom, men jag ville inte vara mesig och gnälla så jag höll tyst.
"Dark Shawdows!" sa Kylie snabbt full av glädje.
Jag spände käkarna, jag var så iriterad över hennes existens redan. 
Justin ryckte på axlarna, "Vad säger ni?" sa han och såg på resten av oss, jag nickade omärkligt, "Ja!" sa Alfredo.
"då tar vi den!" Justin gick fram till DVD och stoppade in skivan, sedan satte han sig ner bredvid mig och jag funderade på att kura ihop mig bredvid honom, men ville inte vara mesig, så jag drog upp mina ben och la armarna runt dom, medan Justin la sin ena arm runt mig löst.

FIlmen gav mig rysningar, precis som alla andra skräckfilmer, jag kände rädslan komma krypandes över ryggraden och såg på mig från min axel, men iritationen tog över när en hopp scen kom och Kylie hoppade till och small till Justin på låret, och höll kvar handen.
Jag bet mig i läppen och höjde på ena ögonbrynet och stirrade rakt fram jag var arg och så rädd, det var en dålig kombination av känslor.
Jag såg Justin i ögonvrån skaka av hennes hand och hans grepp om mig hårdnade, märkte han att jag märkte?
Jag fick nog av filmen efter ett tag, så jag reste mig upp, "Jag kan inte se det här mer", sa jag och skakade på huvudet och log, Justin såg på mig oförstående, "Vad är det?"
Jag skakade på huvudet, "Hon är väl en liten kycklig", muttrade Kylie.
Justin spetsade henne i revbenen med armbågen, "lägg av Ky", sa han och jag gick bort mot balkgången, öppnade den och klev ut.
"Jag kommer snart." hörde jag Justin säga där inne och jag log, "ett noll Kylie..." mumlade jag och Justin klev ut till mig.
"Vad är det gumman?" sa han förvånat.
Jag skakade på huvudet, "ingenting", mumlade jag, "Jag bara... tycker inte om filmen."
Han log och ställde sig framför mig, la en hand på varsin sida av mina höfter, "Är du rädd?"
Jag skakade på huvudet.
Han blev allvarlig i ansiktet, och såg ner på marken och var tyst, "Du såg vad Kylie gjorde va?" mumlade han och jag ryckte på axlarna, "Det spelar ingen roll..." sa jag, "det var inte det."
Justin suckade, "Jag vet att hon är på, men..."
"Men?" sa jag och höjde på ögonbrynen, "Jag kan inte göra mig av med henne bara sådär, vad kommer Scooter säga?" sa han och släppte taget om mig och satte sig ner på en av stolarna.
Jag andades ut, "Varför känns det som om vårat förhållande handlar om vad alla andra tycker?" sa jag och suckade.
Justin såg upp på mig med höjda ögonbryn, "Jag vill ha också någonting att säga om", sa jag bestämt, "Jag är ingen man trampar på Justin, jag är trött på att jag - "
"Du har rätt", mumlade han och såg länge på mig, "Du har inte fått välja speciellt mycket..." Mumlade han, "men vad hade du förväntat dig Kimberly? Jag har fans. Jag har ett jobb jag inte kan sluta från, jag har plikter, och jag är rädd om dig, jag vill ta hand om dig så mycket som möjligt, dessutom jag är för fan Justin Bieber..." sa han och lutade sig bak i stolen.
Mina ögonbryn flög upp, "Fan vad du är egengod då..." muttrade jag, "Bara för att du fått turen att bli världskändis behöver det inte betyda att alla andra är mindre värda." muttrade jag vidare och skulle precis gå, men han reste sig upp och ställde sig i vägen för mig, "Jag menade det inte så..." mumlade han och jag såg ner i marken, "nehe.." mumlade jag.
Han lyfte mitt ansikte försiktigt med ett finger under hakan på mig, "Baby..." sa han och suckade, "Jag ville inte låta dum... Det bara kom ur mig."
"Mhm.." mumlade jag.
Han la ena armen om mig och drog mig närmare sig, "Förlåt för allt.." sa han och såg ner.
Jag hann inte svara innan Kylie klev ut till oss, "Hej vad gör ni?" sa hon, "Justin du missar filmen!"
Justin lutade sin panna mot mig, "Vi kommer snart..." sa han.
"Har något hänt?" sa hon och Justin släppte mig, vi såg på henne, "Nej.." sa jag och skakade på huvudet, och såg på Justin, jag ställde mig på tå och kysste Justins läppar, han besvarade min kyss förvånat men villigt.
Ha! där får du Kylie.
 

Jätte dåligt skriver. JAG VET förlåt. har varit jätte upptagen!!! Jag har haft massa prov, läxor, inlämmningar och nästa vecka är det dags för nationella prov IGEN! shit orkar inte mer!!! Men jag ska försöka uppdatera så ofta som möjligt...! GLÖM INTE KOMMENTERA NU! :)

4 kommentarer

camilla

15 Mar 2013 17:49

Guud vad Bra!! Wow.. Du är otrolig

Anonym

16 Mar 2013 21:06

Meeeeer <3

maja

17 Mar 2013 16:12

Jätte bra!!!!!!

Ziall.blogg.se

19 Mar 2013 17:27

Meer!!!

Jätte fin header:)

Kommentera

Publiceras ej